2012-12-23, 19:12
Medlem
sluggerbanans avatar
Det kommer att ramla ut en hel kyrkogård om någon journalist vågar öppna dörren.
Citera
2012-12-23, 21:03
Medlem
zkurkens avatar
appropå ingenting så är här lite allmänt skvaller

Madeleine och Chris befann sig natten mellan fredag och lördag på en nattklubb i stockholm där även Jonas ("maddes" ex) befann sig med sin nya dam.
När Jonas och Chris möttes så blev det stelt i någon sekund sedan kramades de och kallpratade i någon minut, därefter ville madeleine lämna nattklubben, det verkade som hon inte alls tyckte det var en speciellt kul situation att vara där när hennes ex och nya flickvänn också var där.
Citera
2012-12-23, 21:27
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Vad vill hon med detta, har han massor av pengar eller är det ett sent tonårsuppror? Hon kan ju typ få vem hon vill å så väljer hon detta vrak...

Tråkigt att det lilla svenska "KalleAnka" kungahuset är så ointressant i England, annars så hade antagligen de Engelska tabloiderna skakat fram en hel del smarriga nyheter om Chris. Den största meriten "so far" verkar vara att hans mamma sägs ha haft en "romans" med prins Charles.
Sådant måste väl räknas som big news här i Svedala, det svenska kungahuset börjar komma upp sig i stora världen med nykomlingar havandes sådana meriter i bagaget!
Citera
2012-12-23, 22:36
Medlem
Warattes avatar
Hah, kommer knappast hålla!
Citera
2012-12-23, 23:10
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkurken
appropå ingenting så är här lite allmänt skvaller

Madeleine och Chris befann sig natten mellan fredag och lördag på en nattklubb i stockholm där även Jonas ("maddes" ex) befann sig med sin nya dam.
När Jonas och Chris möttes så blev det stelt i någon sekund sedan kramades de och kallpratade i någon minut, därefter ville madeleine lämna nattklubben, det verkade som hon inte alls tyckte det var en speciellt kul situation att vara där när hennes ex och nya flickvänn också var där.

Varför skulle Chris och Jonas kramas? Klart hon känner sig illa till mods. Det hade jag också gjort om mitt otrogna X träffade min nya på en nattklubb.
Citera
2012-12-24, 00:00
Medlem
TröttSvensks avatar
Bara en tanke...
Jag har absolut ingen grund för denna fundering men...
Tänk om Jonas aka " Biträdet " var otrogen pga. att Madde aka " Polskan / Ciggen " redan varit det ?
Hon brukade ju rumla runt mest hela eftermiddagarna och kvällarna på olika barer och restauranger på Öfre Östermalm, kanske träffa hon någon gammal KK och blev till sig ?
Sen fick Biträdet reda på detta, åkte till fjällen söp sig full och träffa en varm norska...

Nu kanske han biter ihop då han vet att det skulle bli skandal om han sade något.

Eller så var han bara full å kåt och träffa en lika full å kåt norska...
Citera
2012-12-24, 07:52
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Varför skulle Chris och Jonas kramas? Klart hon känner sig illa till mods. Det hade jag också gjort om mitt otrogna X träffade min nya på en nattklubb.

De är bukisar! Biträdet kanske tipsade honom norskor nu när han är inte i norden. För övrigt är det väl ingen som tror att Ciggen var så där oerhört trogen. Biträdets brott var att det kom ut och inget annat. Nu får Valpen känna på lilla sessans gnäll. Får väl.se hur länge han står ut.

Hur kom det där historien ut egentligen? Om den där tajta norska handbollstjejen Tora Biträdet la sig med?
Citera
2012-12-24, 09:09
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
De är bukisar! Biträdet kanske tipsade honom norskor nu när han är inte i norden. För övrigt är det väl ingen som tror att Ciggen var så där oerhört trogen. Biträdets brott var att det kom ut och inget annat. Nu får Valpen känna på lilla sessans gnäll. Får väl.se hur länge han står ut.

Hur kom det där historien ut egentligen? Om den där tajta norska handbollstjejen Tora Biträdet la sig med?

Hon kände igen honom genom media senare och "talade ut" i någon Norsk blaska i utbyte mot en rimlig ersättning. Inte så konstigt enl. min mening, han blåste "Madde" och Tora som i sin tur blåste honom, väl förtjänt!
Senast redigerad av pe11e 2012-12-24 kl. 09:11.
Citera
2012-12-24, 13:50
Medlem
Ciggen och Portföljen satt på Sturehof för några dagar sedan. Hela stället satt och fullkomligen illstirrade åt hennes bord. Nu är hon upptagen. Det är litet pikant att veta att Madeleine titt som tätt hoppade i säng med en bekants bekant medan hon var det förra gången. Allt som behövs är litet kropp i spriten...förlåt...sprit i kroppen...
Citera
2012-12-24, 14:30
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Chris ville såklart ge Jonas hans lagstadgade tjuga. Och Jonas tog emot som den gentleman han är.
Citera
2012-12-25, 13:40
Medlem
Finns det någon grund för ryktena att hon är på smällen? Går det för sig att tillverka kunglig avkomma innan man har bytt ringar?
Citera
2012-12-27, 15:51
Medlem
Fernets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomasD
Vad är det för fel på denne Chris O´Neill? Varför håller han alltid munnen stängd? Vad är det han döljer eller ruvar på?

tips: sök på Google: Chris O´Neil -bilder
Hur kan detta vara ett problem?
Menar du att Carolina "Min mun har fått så mycket balle att den inte längre går att stänga" Gynning ser smart ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in