Chris "american psycho" -uppsyn i kombination med att förra flickvännen är en uzbekistansk underklädesmodell får mig att betvivla att han är svärmorsdrömmen som Silvia påstår. Här finns det nog många skelett i garderoben.
Det är nog viktigare hur hans tyska låter. På den fina internatskola i Schweiz som han gått på så brukar man lära sig såväl tyska som franska. Då Madde har tyska som modersmål så har han nog haft fördel av att kunna god tyska, inte minst när han skall språka med svärmor..
Chris "american psycho" -uppsyn i kombination med att förra flickvännen är en uzbekistansk underklädesmodell får mig att betvivla att han är svärmorsdrömmen som Silvia påstår. Här finns det nog många skelett i garderoben.
Hur menar du nu? Silvias son vurmar ju själv för en underklädesmodell så hur skulle hon kunna ha synpunkter på sin dotters fästmans f.d.? För att inte nämna hennes tidigare män + allt annat som rört sig runt kungahuset?
En svinrik, superakademiker vars hela familj tillhör den yppersta överklassen. Låter som en perfect match för mig....
Förstår inte varför typ Aftonbladet försöker framställa honom som en suris med tanke på att de bara publicerar bilder på honom där han ser jävligt allvarlig/sur ut
Vad vinner media på det? Vill de inte att Svenska folket ska tycka om honom som de tycker om Daniel?
enligt wikipedia är chris katolik. kan inget om religionen, och egentligen inget om hur kungahuset fungerar heller. men finns det någon slags regel som gör att han måste konvertera om dom gifter sig? känns som Ciggen kommer få göra lite som hon vill här, precis som hon gjort senaste 10 år sedan. men jag menar mer om det finns nån officiell riktlinje eller liknande?
Man får en känsla av att han är lite Rocco. Får helt klart Rocco vibbar av den där karl.
Bli inte förvånade om hon har svårt att sitta ner vid nästa Nobelmiddag eller nåt liknande.
Creapy.......
Jaaaaa!! Nasty! Jaaa
Skämt åsido. En sak jag reagerade på var att hon sa att Chris frågade henne i ffee....oktober....
Vad jag förstår så stavas oktober med o.k.t. ... inte f.f.e.e
Tycker att Chris oxå borde föräras ett värdigt smeknamn, nu när han ev. skall gifta sig med Ciggen. Finanskille, katolik, själv rökare....hjälp till att spåna....Lill-Påven, Oblatet, Cigarettändaren, Biskopen, Plånboken, Hyresvärden, Påsbäraren, Barnvakten, Kaffepojken, Samtycket, Fondportföljen.....det står stilla, inget som känns "rätt".
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!