Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2009-02-27, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Försök att få nån mildare sömntablett att kombinera insomningstabletterna med och variera, det är det enda tips jag kan ge då jag tvivlar på att du får ut benzo. Har du testat t.ex. Theralen?

ja jag har haft theralen och det tar jag aldrig igen! jag var som en klubbad säl dagen efteråt! jag var helt seg och kunde knappt komma upp ur sängen. Men att varva med propavan kanske kan funka, värt att testa
Citera
2009-02-27, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fateless
Det där problemet hade jag också under en längre tid, börja träna nån hård sport på fritiden där du verkligen tar ut dig så kommer du bli "knocked out" tidigare på kvällen och kunna sova gott.

jo jag vet jag har testat verkligen allt, det är det som är det sjuka. jag har varit ute och sprungit några timmar innan, jag har varvat ner, läst en bok, fått massage men INGET hjälper. förutom stilnocten då men då måste jag ta skithöga doser och då räcker det ju inte länge heller.
Citera
2009-02-27, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Infected-
Jag fick ett halvårsrecept av stilnoct 10mg förra månaden. Jag äter det för att jag måste och inte för att flumma på dom. Dock är det ju skoj att flumma på dom hehe.

Jag har samma problem, behöver äta 1 ungefär varannan dag. Till slut måste jag öka dosen för annars somnar jagi nte utan blir bara som stel i skallen eller hur jag ska beskriva det så efter ett tag sitter man där och stoppar i sig 4-5 stilnoct för att sova.

jaa liksom problemet är ju att man måste käka så jävla många för att känna av något, sen har det väl hänt någon gång att man kämpat sig emot sömnen för att flumma lite extra länge
Citera
2009-02-27, 06:52
Medlem
_indees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrs.king
jaa liksom problemet är ju att man måste käka så jävla många för att känna av något, sen har det väl hänt någon gång att man kämpat sig emot sömnen för att flumma lite extra länge

"Kämpat emot sömnen", hur kan du bli trött/sömnig av stilnoct?
Det har jag aldrig upplevt, det är väl en insomningstablett? Dvs att man kan somna in av den, inte att man blir trött.

By the way, jag brukar också vilja bli lite väck i skallen i 10-20min när jag har tagit mina zolpidem's.
Det brukar oftast sluta i att jag råkar pilla i mig 3-4 extra, skum effekt zolpidem har...
Senast redigerad av _indee 2009-02-27 kl. 06:56.
Citera
2009-02-27, 08:26
Bannlyst
Privat läkare

Om ni vill ha starkare saker så 1:a glöm vårdcentralen svårast där. ta en privat läkare titta upp i katalogen. Sen får ni ofta räkna med ett par besök ,men nämn gärna att ni redan testat theralen ,propavan,nozinan atarax samt lergigan så slipper ni gå igenom allt det igen....kan gå fortare då. och fortsätt tjata om bieffekkter på dessa jag nämt ,orkar ej komma upp, zombie nåsta dag ,myrkrypningar i benen av tex propavan. läs på fass.se biverkningar på de ni inte vill ha.........till slut kommer det ofta stilnoct (zolpidem) eller imovane(zoplicone) vill ni ha starkare så fortsätt .ofta så får ni gå på det någon /några månader ta sen kontakt med samma läkare alltid samma....annars börjar allt om igen. Då förhoppningsvis gider ni in på någon benso ,så talar du om hur mycket o bra det förändrat ditt liv ,jobb ,förhållande ex.

lycka till
Citera
2009-02-27, 15:26
Medlem
denvitemannens avatar
bra sagt!

sorry för off topic.

Citat:
Ursprungligen postat av AnimaSola
Om ni vill ha starkare saker så 1:a glöm vårdcentralen svårast där. ta en privat läkare titta upp i katalogen. Sen får ni ofta räkna med ett par besök ,men nämn gärna att ni redan testat theralen ,propavan,nozinan atarax samt lergigan så slipper ni gå igenom allt det igen....kan gå fortare då. och fortsätt tjata om bieffekkter på dessa jag nämt ,orkar ej komma upp, zombie nåsta dag ,myrkrypningar i benen av tex propavan. läs på fass.se biverkningar på de ni inte vill ha.........till slut kommer det ofta stilnoct (zolpidem) eller imovane(zoplicone) vill ni ha starkare så fortsätt .ofta så får ni gå på det någon /några månader ta sen kontakt med samma läkare alltid samma....annars börjar allt om igen. Då förhoppningsvis gider ni in på någon benso ,så talar du om hur mycket o bra det förändrat ditt liv ,jobb ,förhållande ex.

lycka till
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in