Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-02-24, 23:06
Medlem
2191s avatar
The Union, som redan nämnts..
2009-02-24, 23:13
Bannlyst
hittar inte heller den filmen. en svensk dokumentär om några killar i gbg som missbrukar ghb och en tar livet av sig på angeredsbron, det är vad jag hört lite om den...

dom berättar tydligen mycket i filmen
2009-02-24, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adnon
öppnade denna tråden för att få reda av er läsare och medlemmar vad man kan ladda ner för dokumentärer om kokain, marijuana osv?

Kokain: 'High on crack', handlar om flera olika missbrukare, vissa av dem försöker komma ur skiten men det går som det går och andra skiter i vad än som händer. Intressant, men ändå inte något vidare bra.

Marijuana: 'Super high me', handlar om en komiker som först ska vara rökfri i 30 dagar, för att senare röka på i 30 dagar. Det är väll mer en komisk film än en dokumentär, men samtidigt så bevisar den för de äldre och tröga, att cannabis inte är någon dötsdrog.

Mina favorit, drog-dokumentärer: 'Black tar heroin: The dark end of the street', och 'Diary of a drug addict'. Båda är väldigt bra, 10 av 10 får de i betyg av mig - båda handlar om heroin.

/ B
2009-02-25, 00:04
Medlem
Herr Åbbels avatar
Finns det någon svensk dokumentär som är, som de amerikanska oftast är, för CB?
2009-02-25, 02:47
Medlem
Labadals avatar
någon som vet om man kan få tag i undertexter till The Union, denna film ska jag kika på med några polare, men skulle vara skönt om man kunde få tag i undertexter till den..
2009-02-25, 10:12
Medlem
Amebas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labadal
någon som vet om man kan få tag i undertexter till The Union, denna film ska jag kika på med några polare, men skulle vara skönt om man kunde få tag i undertexter till den..

Det finns en version ute med svensk undertext.
Vet inte om man får posta länkar till releaser här, men sök efter the union + custom swesub på google.
2009-02-25, 10:39
Medlem
Himmler!s avatar
Sök. Tråd låst.

Mod.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem