Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-23, 22:00
Bannlyst
Har fått ett problem när jag spelar, det är att Outlook öppnar sig automatisikt medans jag spelar så ibland när jag klickar ner spelet(Combat Arms) så har jag typ 14 st Outlook öpnna=/
Använder vista om det hjälper...
Tack på förhand=)
Citera
2009-02-23, 22:35
Medlem
truperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwIrPiE
Har fått ett problem när jag spelar, det är att Outlook öppnar sig automatisikt medans jag spelar så ibland när jag klickar ner spelet(Combat Arms) så har jag typ 14 st Outlook öpnna=/
Använder vista om det hjälper...
Tack på förhand=)

Någon snabbknapp till outlook som du råkar trycka på när du spelar?
Citera
2009-02-24, 08:41
Medlem
Nights avatar
Det verkar inte vara ett vanligt problem när man kollar på nexons forum. Skulle nog satsa på att du kommer åt någon snabb kommando eller knapp
Citera
2009-02-24, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Någon snabbknapp till outlook som du råkar trycka på när du spelar?
Jo jag har också tänkt att det kan vara det, vet du vart man kan ändra "snabb knappar".
Citera
2009-02-27, 20:13
Bannlyst
Nu har jag kommit på att det kan vara nåt slags virus som registrerar vilka knapptryckningar jag använder ofta, och när jag spelar så använder jag ofta samma knapptryckingar, Någon som vet om detta slags virus finns?
Tack på förhand!
Citera
2009-02-27, 20:26
Medlem
truperts avatar
Citat:
Nu har jag kommit på att det kan vara nåt slags virus som registrerar vilka knapptryckningar jag använder ofta, och när jag spelar så använder jag ofta samma knapptryckingar, Någon som vet om detta slags virus finns?
Tack på förhand!

Tror icke det, vad använder du för tangentbord?
Citera
2009-02-27, 20:29
Bannlyst
Citat:
Tror icke det, vad använder du för tangentbord?
Jag har en laptop, men använder ett externt tangentbord av Dell.
Citera
2009-02-27, 22:46
Medlem
truperts avatar
Citat:
Jag har en laptop, men använder ett externt tangentbord av Dell.
vet inte vad tangentbordet heter? Tänkte om det fanns någon snabbknapp ex vid f1 eller liknande. På mitt gamla som hette typ - Microsoft wireless multimedia keyboard eller något sånt, så fanns det snabbknappar på f1 till f12 bl.a. för webbläsaren, över de satt knappar för mina dokument, mail etc. Finsn inget sånt? Knepigt det där, inte råkat lägga in något kortkommando för eposten? Startar den som vanligt eller kommer det upp som att skicka mejl eller som att skapa ett konto?
Citera
2009-02-27, 22:52
Bannlyst
Citat:
vet inte vad tangentbordet heter? Tänkte om det fanns någon snabbknapp ex vid f1 eller liknande. På mitt gamla som hette typ - Microsoft wireless multimedia keyboard eller något sånt, så fanns det snabbknappar på f1 till f12 bl.a. för webbläsaren, över de satt knappar för mina dokument, mail etc. Finsn inget sånt? Knepigt det där, inte råkat lägga in något kortkommando för eposten? Startar den som vanligt eller kommer det upp som att skicka mejl eller som att skapa ett konto?
Har inga sådana knappar, "inkorgen" kommer upp tror jag, vet inte om det är det använder inte Outlook så =/
EDIT: Outlook öppnar sig när jag trycker in Shift+A+W(jag springer åt höger i spelet), men det funkar bara medans jag spelar och en stund efter att jag har stängt av spelet, och nu har den börjat öppna två st Firefox när jag kommer åt knapparna Shift+W+Space samma sak där funkar bara i spelet och efter =/
Senast redigerad av SwIrPiE 2009-02-27 kl. 22:55.
Citera
2009-02-27, 23:18
Medlem
truperts avatar
Citat:
Har inga sådana knappar, "inkorgen" kommer upp tror jag, vet inte om det är det använder inte Outlook så =/
EDIT: Outlook öppnar sig när jag trycker in Shift+A+W(jag springer åt höger i spelet), men det funkar bara medans jag spelar och en stund efter att jag har stängt av spelet, och nu har den börjat öppna två st Firefox när jag kommer åt knapparna Shift+W+Space samma sak där funkar bara i spelet och efter =/

Nu är detta ett väldigt långt skott men kan det kanske vara såhär. Shift+w = skrivbordet(?), eftersom du har skrivbordet då markerat så kan du då starta saker om ex genvägen till mailen låg där? Eller nu då firefox?
Citera
2009-02-27, 23:32
Bannlyst
Citat:
Nu är detta ett väldigt långt skott men kan det kanske vara såhär. Shift+w = skrivbordet(?), eftersom du har skrivbordet då markerat så kan du då starta saker om ex genvägen till mailen låg där? Eller nu då firefox?
Kan vara så fast jag har ju inte Outlook på Skrivbordet =/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in