Jag har av misstag rkat ta bort kalkylatorn frn startmenyn, har provat ska efter den men den vill inte, s nu undrar jag om ngon hr vet exakt vilken mapp som jag kan hitta kalkylatorn.
Jag har provat att lgga till den genom lgg till/ta bort windowskomponenter. men d vill datorn bara avinstallera kalkylatorn s antagligen har jag den ngonstans
Jag har av misstag rkat ta bort kalkylatorn frn startmenyn, har provat ska efter den men den vill inte, s nu undrar jag om ngon hr vet exakt vilken mapp som jag kan hitta kalkylatorn.
Jag har provat att lgga till den genom lgg till/ta bort windowskomponenter. men d vill datorn bara avinstallera kalkylatorn s antagligen har jag den ngonstans
Anledningen jag frgade om hon hade skt efter den var ju fr att hon hade tagit bort den frn startmenyn - allts fanns den inte under tillbehr. Men nu har hon hittat den, s allt r frid och frjd!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!