Citat:
Ursprungligen postat av JohnMunch
Tränade på mitt gamla gym för några år sen. Han ser ut som en farlig hitman jugge med sin storlek och karaktäristiska ärr i ansiktet. Men han är en av de gladaste och trevligaste personer som man träffat. Micke gick omkring och småskämtade lite och drog upp stämningen bland övriga som tränade. En hyvens kille helt enkelt.
Ps var snäll mot mig nu Micke trots att jag kallar dig för hitman jugge..

Ha ha ha,ingen blir gladare än herr spreitz att bli kallad jugge! Läste om han i expressen,vilket gråtar reportage

,bra jobbat Micke! ank-pappa,jo jo.....åker hem till ungen och ungens morsa och fikar i bland, har inte ens fixat rum åt dottern i sin kvart...coool artikel! Har varit med om saker svenssons bara kan drömma om det tycker nog alla han spöat upp oxå...han var ju på deccat så sent som förra året men det gäller att klara sej undan,eller hur....han är en riktig fighter..fett grym i filmen !!Micke e en glädje spridare på alla gym han e på det säger jag inget om men gråta ut i pressen är inte så gangster..eller nåt en bra ank-pappa gör...stackars ungen i skolan,ojoj