2009-02-22, 16:20
Medlem
Lantbruks avatar
På www.exilen.eu har man ju ett anseende-system, där användarna, längst ner i sin profil, har samlade poäng på hur ansedda de är?

På FB, ett forum som tillskillnad från exilen är någorlunda neutralt i vad för åsikter forumet normativiserar, råder det ju lite andra förutsättningar, men jag vil ändå höra vad ni anser om detta. Jag skulle tycka det vore lite spännande.

Mvh
2009-02-22, 16:25
Medlem
rotten_88s avatar
Hade nog varit kul i nån månad, sen hade man tröttnat.
2009-02-22, 17:04
Medlem
ojns avatar
Jättebra idé, allt för en starkare communitykänsla! Och när man väl samlat på sig tillräckligt många poäng ska man få tillgång till fler snuttiga smileys, en dagbok, större PM-box och knypplingforumet.
2009-02-22, 17:08
Medlem
Nej tack
2009-02-22, 17:33
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Nu känner jag mig fånig, men jag måste ändå fråga: Vad är poängen?

Personligen tror jag det blir mer bashande och färre seriösa diskussioner om folk snöar in på vilken "status" man har som användare. Redan idag förföljs folk av sitt förflutna på forumet (jag startade en tråd om det idag). Det här känns som något som bara skulle förvärra det läget.
2009-02-22, 17:39
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Jättebra idé, allt för en starkare communitykänsla! Och när man väl samlat på sig tillräckligt många poäng ska man få tillgång till fler snuttiga smileys, en dagbok, större PM-box och knypplingforumet.

Det finns inget knypplingsforum.
2009-02-22, 17:42
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn

Jo klart FB måste bli en community så alla 18- känner sig hemma här, Dra tillbaka till Lunarstorm.

Fånerier, trams, idioti, patetiskt skit förslag. TS borde ha en tillsägelse för trams.
2009-02-22, 17:44
Bannlyst
Finns väl redan sånt i Laidback, om man inte syns någon annanstans är det ju viktigt att vara e-känd?
2009-02-22, 17:44
Medlem
PacmanSwes avatar
Vi har det bra tycker jag
2009-02-22, 18:00
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Finns väl redan sånt i Laidback, om man inte syns någon annanstans är det ju viktigt att vara e-känd?

Nej inte ens Laidback har sånt här trams. Tack och lov har Flashback än så länge sin värdighet kvar.
2009-02-22, 18:04
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Det finns inget knypplingsforum.
Ljug inte.

Nå, sådana här förslag är rent ut sagt korkade. Vem känner behov av att bedöma varandra på det sättet på ett forum som FB? Lunarstorm, exilen, etc, etc - låt gå, då det är lekstugor på högsta nivå. Men den dagen man kan få anseendepoäng på FB är det färdigt för många.
2009-02-22, 18:40
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Nej inte ens Laidback har sånt här trams. Tack och lov har Flashback än så länge sin värdighet kvar.

Rate me/ Bedöm mig tråden?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in