2009-02-22, 15:09
Medlem
Wermlands avatar
Jo jag har sökt, men jag hittade ingen tråd som behandlade detta ämne.

Jag förstår mig inte riktigt på en del låsningar. Den senaste som satte myror i huvudet på mig var MPK-tråden "Sexig, söt eller vacker". Den låstes med motiveringen att det inte fanns bilder i tråden. Men det gjorde det ju! Inte många, men det fanns. Det sista inlägget stod jag själv för och det var ett klipp från youtube. Finns det riktlinjer för hur många bilder en tråd måste innehålla för att den ska få existera? I så fall är det många trådar som borde fraktas åt helvete i det forumet. Den jag först och främst tänker på är "vilken kändis skulle du vilja se naken?" Där kan vi snacka om dåligt med bilder, men den tråden lever och är just nu uppe i 398 inlägg.

Jag orkar inte dra iväg ett nytt PM till rådande moderator. Jag har gjort det förut några gånger när jag inte har hängt med riktigt, men han är lite för het på låsknappen ibland känns det som.

Wermland
2009-02-22, 15:12
Medlem
LadyTieras avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=567547
2009-02-22, 15:18
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Jag orkar inte dra iväg ett nytt PM till rådande moderator.
Citat:
0.06. Frågor om låsningar, borttagningar osv. diskuteras med moderator via PM

Frågor om eventuella låsningar, borttagningar osv. diskuteras med berörd moderator via PM. Detta för att hålla en så hög nivå som möjligt på forumet. Skulle PM-dialogen inte fungera med belåtenhet, så är du dock välkommen att diskutera frågan vidare i avdelningen "Flashback".

Inlägg som postas i avdelningen "Flashback" ska vara av intresse även för andra användare.
Är det mindre ansträngande att starta en tråd i FB?
2009-02-22, 15:25
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
Är det mindre ansträngande att starta en tråd i FB?
Nej egentligen inte för man blir lika kränkande bemött hur man än gör. Ta bort mitt konto från det här förbannade flashback tack.

Wermland
2009-02-22, 15:38
Medlem
El Zorros avatar
låst

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in