En kort liten fråga har funderat tatuera in en kina drake med lite röd färg på men då sa min tjej att man inte kan göra någon benmärgs scanning korrekt pga att man just tatuerat sig med rött. STämmer detta och är det ett viktigt test hon pratar om ?
En kort liten fråga har funderat tatuera in en kina drake med lite röd färg på men då sa min tjej att man inte kan göra någon benmärgs scanning korrekt pga att man just tatuerat sig med rött. STämmer detta och är det ett viktigt test hon pratar om ?
Haha du behöver inte oroa dig! hade det vart farligt hade svenska staten gjort det olagligt för evigheter sen
Det är skitsnack. Har många tatueringar med röd färg och har blivit scannad utan problem. Myten har uppstått för att det finns/ har funnits spår av järn i den röda färgen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!