2009-02-22, 12:17
Medlem
En kort liten fråga har funderat tatuera in en kina drake med lite röd färg på men då sa min tjej att man inte kan göra någon benmärgs scanning korrekt pga att man just tatuerat sig med rött. STämmer detta och är det ett viktigt test hon pratar om ?
2009-02-22, 12:37
Medlem
Spectacolors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunkaro
En kort liten fråga har funderat tatuera in en kina drake med lite röd färg på men då sa min tjej att man inte kan göra någon benmärgs scanning korrekt pga att man just tatuerat sig med rött. STämmer detta och är det ett viktigt test hon pratar om ?

Haha du behöver inte oroa dig! hade det vart farligt hade svenska staten gjort det olagligt för evigheter sen
2009-02-22, 13:09
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunkaro

Det är skitsnack. Har många tatueringar med röd färg och har blivit scannad utan problem. Myten har uppstått för att det finns/ har funnits spår av järn i den röda färgen.
2009-02-22, 13:24
Medlem
MisterGGs avatar
nope.

Pröva google eller sökfunktionen.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in