2009-02-22, 09:17
Medlem
Meskilstunas avatar
Hej,
jag tänkte browsa lite i papperskorgen för där hamnar olämpliga trådar (och det som är färbjudet brukar ju som vi alla vet vara det roligaste som finns).
De flesta trådarna var ju låsta där (såg sedan att beskrivningen för det delforumet var att trådarna där skulle vara låsta).
Men även i de trådar som var olåsta så kunde man i och försäg inte skriva, så de var ju i princip som låsta trådar.

Jag tänkte bara säga att:
(1)Det vore ju roligt att kunna skriva i papperskorg-trådarna?
(2)Måste trådarna där vara låsta?
Citera
2009-02-22, 09:56
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Alla trådar är inte låsta, men forumet är inte skrivbart.

Och nej, det skall inte vara möjligt att skriva Papperskorgen då det är själva poängen med en papperskorg.

admin4
Citera
2009-02-22, 10:51
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meskilstuna
Hej,
jag tänkte browsa lite i papperskorgen för där hamnar olämpliga trådar (och det som är färbjudet brukar ju som vi alla vet vara det roligaste som finns).
De flesta trådarna var ju låsta där (såg sedan att beskrivningen för det delforumet var att trådarna där skulle vara låsta).
Men även i de trådar som var olåsta så kunde man i och försäg inte skriva, så de var ju i princip som låsta trådar.

Trådar hamnar i papperskorgen för att de inte anses platsa på forumet av en eller annan anledning. Varför skulle då FB tillåta att man får fortsätta skriva?
Citera
2009-02-22, 10:56
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Hej,
Finns väl inget förbjudet i papperskorgen, regelbrott raderas direkt.
Citat:
Hela papperskorgen är låst och inte skrivbar.
Citat:
Varför skulle man kunna skriva där, finns ingen poäng i de hela anser jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in