Tänkte på en sak?
Jag har ju Vista. Men har en virtuell XP som jag jobbar i med företagssidan.
En anledning är för att för närvarande så fungerar inte Dreamweaver i Vistan.
Antagligen kommer den att göra det ifall jag installerar Vista igen, vet inte?
Men alla ändringar och försök jag har gjort, har jag alltså gjort i den virtuella XP:n, kan det ha med det att göra tro?
Men om jag nu ändrar i Vistan, och för över via mail till XP:n..kan det fungera tror ni? Eller om jag laddar upp till nån ftp på Vistan? Vet ingen bra ftp bara.
Nu har jag alltså inte provat alla tips och råd i Vistan, men det kanske fungerar där? Först när jag la in scrollist, så fungerade det..men det var på Vistan, vad som felade sen vet jag inte?
Vad tror ni om detta? Kan det vara så enkelt? Orkar inte prova nu, vill höra era idéer först
OM det nu skulle vara så, vad finns det för bra ftp-program?
Om jag inte får till det, så skiter jag i det. Det värsta är att de som sitter med XP, får en ful blå list. I Vistan så blir den iallafall grå..och det lär väl duga. Men vad jag har förstått så använder mestadels XP än idag?
Sen i explorer 8 som kommer att komma, nu har jag bara sett beta...men där ser hela sidan knas ut. Och i firefox är den väl inte helt 100 heller tror jag. Tydligen vanligt att många använder firefox vad jag har förstått...?
Jaja, löser det sig inte, så är det väl inte hela världen. Sidan är klar iallafall och ska representeras i morgon på ett stort företag. Skitkul bara det
Mvh Chutney (som inte kan skriva korta inlägg tydligen..*s* )