2009-02-22, 01:18
Medlem
Jag använder två skärmar. För att använda den andra skärmen måste jag dra ut muspekaren till höger. Finns det någon inställning som man kan ändra för att fixa till det så att man byter skärm när muspekaren rör sig upp/ner/höger?

Och finns det en hot key för att "stänga av" den andra skärmen, dvs, finns det en knapp man kan trycka på för att bara använda den vanliga datorskärmen?

Tacksam för svar!
Citera
2009-02-22, 01:23
Medlem
Stupifys avatar
För att flytta 2a skärmen hittar du på grafikkortsinställnigarna under delen Display properties på ATI iaf.. Hotkeyn Har jag ingen aning om, är dock inte i behov av den.
Citera
2009-02-22, 01:51
Medlem
Candyasss avatar
För mig är det då bara gå till Egenskaper - > Inställningar, sen är det bara dra runt respektive skärm där man vill ha den placerad, om du tex har den ovanför.
Citera
2009-02-22, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Candyass
För mig är det då bara gå till Egenskaper - > Inställningar, sen är det bara dra runt respektive skärm där man vill ha den placerad, om du tex har den ovanför.

Tack, det var precis det jag var ute efter.

Kan man "stänga av" den andra skärmen på nåt enkelt sätt? Lite jobbigt om man är inne i något spel t.ex. och råkar dra musen en centimeter för långt så att det åker över den andra skärmen.
Citera
2009-02-22, 04:07
Medlem
Bruc3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plarre
Tack, det var precis det jag var ute efter.

Kan man "stänga av" den andra skärmen på nåt enkelt sätt? Lite jobbigt om man är inne i något spel t.ex. och råkar dra musen en centimeter för långt så att det åker över den andra skärmen.

Kör window-mode?
Citera
2009-08-15, 17:19
Medlem
Jag sitter på ett nVidia-kort, och har letat runt lite på kontrollpanelen men hittar inget, någon som kan hjälpa?

Edit: Hittade det nvm
Senast redigerad av Kapten.B 2009-08-15 kl. 17:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in