Citat:
Ursprungligen postat av Kalasjnikov
Lite osäker på menar nu. Tolkar jag dig rätt om jag säger att han borde bett om ursäkt i första inlägget och poängterat att han inte själv föregått med gott exempel?
ja, det är vad jag tycker. istället gör ju isbiten90 det motsatta. hen startar en ny tråd där det enda syftet är att framställa sig själv som den enda personen som har något vettigt att säga, medans han i nästa mening lyckas knacka ner alla andra som deltagit i nämnda forumsdel i skosulorna.
snickrar ihop ett nytt övertydligt exempel.. tänk dig att du äter pizza varje dag i två år. när du sedan väger 150 kg och inser att du måste skärpa till dig så går du till den hippa lunchkrogen och köper en sallad.
när du sitter där och faktiskt njuter av din nya väg i livet gör du ett av följande.
1. ropar till lunchgästerna på pizzerian tvärs över gatan: ät sallad era feta idioter! titta på mig, jag behöver ingen pizza för att trivas med livet!
2. ropar till lunchgästerna på pizzerian tvärs över gatan: hej på er! tycker inte ni också att vi borde skärpa till oss nu? lite sallad skulle knappast skada någon av oss. Jag tänker iaf försöka!