2008-12-03, 13:24
Medlem
C8H11Ns avatar
Hej kära flashbackare, igår bjöd jag en tjej jag träffat på rohypnol och sade att det var E. Det ena ledde till det andra och nu i efterhand känns det som att det kanske inte var så en bra idé. Hon håller på att fråga vad som hände egentligen, bör jag berätta sanningen eller säga att hon fick typ en blackout och slocknade i soffan?

Hon intog ju det frivilligt och ja, jag tvingade henne inte direkt till att idka samlag med mig. Så lagen är väl på min sida?

MVH
Citera
2008-12-03, 13:25
Medlem
speeeds avatar
...

Anmæler hon dig efter du har berættat så klassas det nog som våldtækt
Citera
2008-12-03, 13:25
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speeed
Anmæler hon dig efter du har berættat så klassas det nog som våldtækt
Är du säker? sjukt jävla rättsystem vi har isf
någon som vet hur det är med minnet? hon säger att hon knappt kommer ihåg något alls nu, men kan det komma tillbaka?
Senast redigerad av C8H11N 2008-12-03 kl. 13:32.
Citera
2008-12-03, 13:40
Bannlyst
https://www.flashback.org/showthread.php?t=793546

Du verkar ju helt sjuk.

mvh
Citera
2008-12-03, 13:42
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen-
https://www.flashback.org/showthread.php?t=793546

Du verkar ju helt sjuk.

mvh
Har du inget relevant att säga kan du lika gärna låta bli , moralpredikningar undanbedes vänligen.
Citera
2008-12-03, 13:47
Medlem
ascHacks avatar
Du måste vara riktigt ful om du behöver trycka ner massa skit i tjejer för att få knulla.
Citera
2008-12-03, 13:49
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascHack
Du måste vara riktigt ful om du behöver trycka ner massa skit i tjejer för att få knulla.
Var ändå på G med henne, så det hade hänt förr eller senare ändå. Hon kanske tar detta positivt, men om inte så måste jag veta om jag kan straffas för det.
Citera
2008-12-03, 13:49
Medlem
Emilio7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Hej kära flashbackare, igår bjöd jag en tjej jag träffat på rohypnol och sade att det var E. Det ena ledde till det andra och nu i efterhand känns det som att det kanske inte var så en bra idé. Hon håller på att fråga vad som hände egentligen, bör jag berätta sanningen eller säga att hon fick typ en blackout och slocknade i soffan?

Hon intog ju det frivilligt och ja, jag tvingade henne inte direkt till att idka samlag med mig. Så lagen är väl på min sida?

MVH

Hon visste ju för fan inte vad hon fick, hoppas du torskar för våldtäkt
Citera
2008-12-03, 13:50
Medlem
Citat:

MVH

No shit,Sherlock?
Inte bajs,Beck ?

känns det dumt att lura en brud att en rohypnol var E och sen knulla hennes drogade kropp ?

Haha!
Citera
2008-12-03, 13:52
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emilio7
Hon visste ju för fan inte vad hon fick, hoppas du torskar för våldtäkt
Hon stoppade trots allt i sig illegala droger frivilligt, kan hon inte straffas för det? Hur lång är halveringstiden för roppar?
Citera
2008-12-03, 13:56
Bannlyst
Citat:

MVH

Stackars liten, minnena kommer tillbaka i framtiden, då hoppas jag hon anmäler dig, värdelös person som inte kan få fitta utan droger, hur värdelös får man bli?
Citera
2008-12-03, 14:01
Medlem
Promo._s avatar
Citat:

MVH

Du är fan någon av de mest tragiska människor jag sett här på fb. Är du nöjd nu? Jag hoppas du är medveten om att det där klassas som våldtäkt i vårat rättsystem.

Jävla äckel!

..och det kvittar fan om hon slängde i sig skiten medvetet då du sa till henne att det var E. Okej, om ni inte känner varandra så kanske hon inte är så bright som litar på dig. Men om ni känner varandra tillräckligt mycket för att lita på varandra så är du fan allmänt störd, blåser någon så där.

Du lär vara bra sjuk för att kunna göra något sånt där. Fan, skaffa fitta på samma sätt som de flesta andra, va!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in