Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Hej kära flashbackare, igår bjöd jag en tjej jag träffat på rohypnol och sade att det var E. Det ena ledde till det andra och nu i efterhand känns det som att det kanske inte var så en bra idé. Hon håller på att fråga vad som hände egentligen, bör jag berätta sanningen eller säga att hon fick typ en blackout och slocknade i soffan?
Hon intog ju det frivilligt och ja, jag tvingade henne inte direkt till att idka samlag med mig. Så lagen är väl på min sida?
MVH
Du är fan någon av de mest tragiska människor jag sett här på fb. Är du nöjd nu? Jag hoppas du är medveten om att det där klassas som våldtäkt i vårat rättsystem.
Jävla äckel!
..och det kvittar fan om hon slängde i sig skiten medvetet då du sa till henne att det var E. Okej, om ni inte känner varandra så kanske hon inte är så bright som litar på dig. Men om ni känner varandra tillräckligt mycket för att lita på varandra så är du fan allmänt störd, blåser någon så där.
Du lär vara bra sjuk för att kunna göra något sånt där. Fan, skaffa fitta på samma sätt som de flesta andra, va!?