2009-02-21, 22:49
Medlem
Pokedexs avatar
Draugs...https://www.flashback.org/member.php?u=59280...Harg har en väldigt provocerande avatar kan säkert många tycker. Varför har inte denna en parental advisory-avatar.

Jag är ingen moralkärring, och bryr mig egentligen inte kanske. Men äcklas över den gör jag, ska erkännas.

Vad föreställer den försten?
2009-02-21, 22:51
Medlem
b0gfettos avatar
Användaren har inte valt att kryssa i att h*n har en avatar som kan verka stötande?
2009-02-21, 22:51
Moderator
blomvattnares avatar
Jag har sett mycket värre avatarer...
2009-02-21, 22:58
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokedex
Draugs...https://www.flashback.org/member.php?u=59280...Harg har en väldigt provocerande avatar kan säkert många tycker. Varför har inte denna en parental advisory-avatar.

Vad föreställer den försten?

Skicka ett PM och fråga det är väl enklast?

BTW, tycker du om min avatar? hihi.
2009-02-21, 23:54
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
BTW, tycker du om min avatar? hihi.

Mmmm, vad jag blev sugen på pizza!
2009-02-21, 23:57
Medlem
A-Hs avatar
Ser ut som en japansk soldat som sliter av ansiktet på en tjej och slickar på hennes ena öga. Cozy.
2009-02-22, 00:42
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Jag har sett mycket värre avatarer...
Ja det har vi väl alla, skillnaden då är väl att användaren i fråga har valt att klassa den som "parental advisory". För övrigt tycker jag inte att användaren som ts syftade på har en så värst stötande avatar.
2009-02-22, 00:55
Medlem
Kingers avatar
oooo herregud alltså. Jag fattade precis varför många har parentel advisor som avatar. Jag trodde att folk själv valt detta.

Hittade nyss att man måste kryssa i att man ska kunna se detta. LOL plötsligt blev FB roligare hahaha.
2009-02-22, 01:05
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
oooo herregud alltså. Jag fattade precis varför många har parentel advisor som avatar. Jag trodde att folk själv valt detta.

Hittade nyss att man måste kryssa i att man ska kunna se detta. LOL plötsligt blev FB roligare hahaha.
Grattis
2009-02-22, 01:09
Moderator
blomvattnares avatar
Själv hittade jag detta att man måste kryssa i när jag märkte att avatarer kommenterades i vissa inlägg, och jag såg dem inte!

Jag ordnade det, och ibland ångrar jag det.
2009-02-22, 02:10
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger

Haha. Samma här. Nästan så jag skäms.
2009-02-22, 12:51
Medlem
NovaQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Haha. Samma här. Nästan så jag skäms.

Haha. Fan också jag som suttit här och tyckt att många är så tråkiga och har samma avatar hela tiden.
Men där ser man!!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in