2009-02-23, 23:04
Medlem
Cold_ones avatar
jag fick denna av en tjej:

i kväll står förnedringssex på menyn

Citera
2009-02-24, 12:45
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Om någon tjej skulle skriva "dej" istället för "dig" skulle min kuk skrynkla ihop sig till ett jävla russin för en vecka framåt.
HAHA
Citera
2009-02-24, 21:25
Medlem
SIAs avatar
har fått ett där det stod:
"Jag vill ha sex med dig.. NU!"

Jäla bra.

Men de flesta här verkar ha tagit sina tips direkt ifrån tråkiga porrnoveller, jag skulle undra vad det var för fel på en tjej om hon skickade ett:
"jag vill känna dig i mig"...
Citera
2009-02-24, 23:56
Medlem
FoxMellans avatar
oj oj..är ni inte svårare än så?

jag brukar iof bara skriva vad jag tänker, men en aning cencur för att inte låta så satans vulgär. kan vara allt från "hela min kropp skriker efter sex, och jag vill ha DIG!" till "älskar att känna din kuk i min mun..kom hit så jag får smaka på dig.." "min fitta saknar din tunga" osv osv..

vad menar du förresten att du inte har någon fantasi? är det att du inte vet hur du ska uttrycka dig eller att du faktist inte har några fantasier om sex? om det är det första så tror jag du tänker för mycket. tror inte kk'n bryr sig så mycket om din formulering..
Citera
2009-02-25, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sadepisara
Ska träffa kk imorgonkväll, tänkte skriva några sexiga sms på dagen till honom... Tips någon? Lite sådär halvporriga som får honom att tända till lite...
Kommer inte på så mycket med min dåliga fantasi.
Här är ett halvporriga tipps:
"Jag vill suga av dig, och sen bita av din kuk och dricka allt blod som rinner ut ur din kropp"
Citera
2009-02-25, 01:33
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadepisara
Ska träffa kk imorgonkväll, tänkte skriva några sexiga sms på dagen till honom... Tips någon? Lite sådär halvporriga som får honom att tända till lite...
Kommer inte på så mycket med min dåliga fantasi.

Citat:
Ursprungligen postat av Master000
Här är ett halvporriga tipps:
"Jag vill suga av dig, och sen bita av din kuk och dricka allt blod som rinner ut ur din kropp"
Lägg märke till imorgonkväll

Förresten så var det mer kanibaliskt enligt min tyckan
Citera
2009-02-25, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Köld
Det är den råa sanningen. Kvinnor är horor. Alla.
haha de sant, alla kvinnor e horor!
Citera
2009-02-25, 01:56
Medlem
Förbannads avatar
"Hej din jävla knullpenis! Jag har tråkigt och tänker på hur jag vill knulla din lilla kuk så safterna skvätter! Din kuk som går ut och in, in och ut och min lilla fittjävel som kramar om kukfanskapet ditt och min mun som slickar dina bollar samtidigt som mitt vänstra lillfinger som jag precis petat i näsan med och har en större variant snorkråka på brutalt masserar din analöppning! Din mun som suger i sig hela mitt klitoris och din slynsnopp som samtidigt juckar mot min lilla kåta fothora! Du slår mig med ollonkuken på kinderna och spottar mig i ögonen! Lite då och då lägger du en skvätt kiss och jag skålar och dricker med fittan i högsta hugg och rövhålet gnuggandes mot din kebabnäsa! Oj den blev brun av mitt bajs"

Typ så där?

Nej men du har redan fått några bra förslag tidigare. Fantisera om er tillsammans och beskriv i smsen bilderna du får i huvudet så tror jag han blir tillräckligt brunstig tills imorgon.
Citera
2009-02-25, 09:35
Medlem
Novums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cold_one
jag fick denna av en tjej:

i kväll står förnedringssex på menyn

Haha, hade nog börjat garva av det sms'et. Dock roligt att få!
Citera
2009-02-25, 12:49
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
"Hej din jävla knullpenis! Jag har tråkigt och tänker på hur jag vill knulla din lilla kuk så safterna skvätter! Din kuk som går ut och in, in och ut och min lilla fittjävel som kramar om kukfanskapet ditt och min mun som slickar dina bollar samtidigt som mitt vänstra lillfinger som jag precis petat i näsan med och har en större variant snorkråka på brutalt masserar din analöppning! Din mun som suger i sig hela mitt klitoris och din slynsnopp som samtidigt juckar mot min lilla kåta fothora! Du slår mig med ollonkuken på kinderna och spottar mig i ögonen! Lite då och då lägger du en skvätt kiss och jag skålar och dricker med fittan i högsta hugg och rövhålet gnuggandes mot din kebabnäsa! Oj den blev brun av mitt bajs"

Typ så där?

Nej men du har redan fått några bra förslag tidigare. Fantisera om er tillsammans och beskriv i smsen bilderna du får i huvudet så tror jag han blir tillräckligt brunstig tills imorgon.
Jaha då tar jag det som att du skrev det du tänkte på ovan Förlåt men du har blivit mitt älsklingsobjekt att reta
Citera
2009-02-25, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Köld
Det är den råa sanningen. Kvinnor är horor. Alla.

Alla är horor, frågan är bara till vilket pris.
Citera
2009-02-25, 13:45
Medlem
Solbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenylalanin
Skriv så här: Jag vill ha din phallus in i min vagina dentata och efter en viss mekanisk stimulans av min Gräfenberg punkt och din phallus glans så inserterar du dina sädesceller i min fornix vaginae som förhoppnings vis kommer blockeras av polyurethane och om inte så bildar våra gameter en zygot. Han kommer komma släppa allt han göra och komma springandes

Fail på särskrivandet :E
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in