"Jag vill att du tar mig hårt och starkt, jag vill känna hela din stora grova kuk intryckt kraftfullt i min sexiga bak och jag vill omsluta ditt vackra penisskaft med mina fylliga läppar tills det går för dig och du sprutar mig rakt upp i ansiktet som den slyna jag är."
Skriv så här: Jag vill ha din phallus in i min vagina dentata och efter en viss mekanisk stimulans av min Gräfenberg punkt och din phallus glans så inserterar du dina sädesceller i min fornix vaginae som förhoppnings vis kommer blockeras av polyurethane och om inte så bildar våra gameter en zygot. Han kommer komma släppa allt han göra och komma springandes
Skall han föra in sin kuk i hennes betandade vagina? Trodde endast dom var en myt?
Jag ska suga din kuk som om jag inte har fått mat på flera veckor, jag ska krypa på alla fyra på golvet för dig som en liten katt och vara din kåta lilla slampa. Hoppas du knullar på mig så rejält och hårt, för det vet vi båda att jag förtjänar!
Skriv: "Jag vet att jag är en slampa för att jag bara vill knulla dig, men om du gör det skönt för mig imorn så kanske det finns hopp för något mer.."
Den var riktigt bra, den ska jag komma ihåg när jag kan få behov av den .
TS, jag fick ett en gång där det stod: Kåt kåt kåt kåt kåt kåt kuken står för dig. Hjälp mig nu!
Det kan du väl översätta på något sätt från en tjej istället.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!