Citat:
Ursprungligen postat av Smulort
Det är inget fel på Nicole i rätt land, men den som döper sin dotter till det i Sverige tillsammans med Jonsson eller Stenlund saknar totalt språkkänsla o är alltså WT. Jacqueline Lundgren? Vanessa Karlsson? Stephanie Andersson? Kevin Larsson? NEEEEEEJJJJ!!!!!
Fast vad ska man ge dem för namn då som inte är fel eller WT?
John Jonsson? Lars Lundgren? (Lars=Lasse Lundgren, hur töntigt är inte det? och WT varning), Andersson måste vara nåt svenskt Albin kanske?
Man får alltså bara ge barnen annorlunda namn om man själv har ett annorlunda efternamn som du ser det?
Du och flera med dig är nog inte på det klara med att internationella namn kan vara en fördel?
Om man har varit utanför Sverige ett tag, som jag har, får man lite mer perspektiv på verkligheten och ni som bestämmer vad som är WT och inte, jag är ledsen men se er om lite grann och fundera över var ni lägger era bedömningar.
De som bedömer folk efter namn är riktigt WT enligt min mening, utan att se vad personen är så dömer ni ut dem, det är WT enligt min mening, det finns nån som är sämre än mig han heter, Jimmy Johansson, så WT, sämre än mig.
Jo, tja, hallo, nu snackar vi WT och du heter typ Daniel eller hur?