2009-02-20, 12:30
Medlem
brackspaces avatar
En bekant till mig upptäckte nyss att han för länge sedan blev medlem på flashback men glömde totalt bort att aktivera sig så nu sitter vi inne på hans sida och kollar runt med det går inte att posta trådar osv.

Så vi har kollat hans mail med hittar inga aktiveringsmail och hur gör vi då? går det att skicka om?
Citera
2009-02-20, 12:48
Medlem
supermassives avatar
Har en polare som har råkat ut för samma sak. Men utav de tidigare trådarna som jag har läst så kan man inte göra något. Men det jag gjorde var att skicka ett PM till en moderator och fråga om hur vi kunde göra, dock har jag inte fått något svar än. Men jag föreslår att du iallafall kontaktar en moderator.
Citera
2009-02-20, 12:51
Moderator
evilhoneys avatar
PMa någon moderator så ser den till att det skickas ut ett nytt aktiveringsmail. Glöm inte att kolla junkmailen, ibland hamnar mailet där.
Citera
2009-02-20, 12:52
Medlem
antagonistens avatar
Det man kan göra i en sådan här situation är att kontakta en moderator som ordnar så att ett nytt aktiveringsmail skickas ut.
brackspace vän skall förhoppningsvis ha ett nytt mail i sin inbox nu.
Citera
2009-02-20, 13:11
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Det man kan göra i en sådan här situation är att kontakta en moderator som ordnar så att ett nytt aktiveringsmail skickas ut.
brackspace vän skall förhoppningsvis ha ett nytt mail i sin inbox nu.

han hälsar tack så mycket
Citera
2009-02-21, 00:34
Tekniker
bengs avatar
Vill bara tillägga att man kan använda https://www.flashback.org/login.php?do=lostpw även för att återsända aktiveringsmail. Det känner av om man inte redan aktiverat sig och skickar ett aktiveringsmail på nytt.
Citera
2009-02-21, 00:42
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beng
Vill bara tillägga att man kan använda https://www.flashback.org/login.php?do=lostpw även för att återsända aktiveringsmail. Det känner av om man inte redan aktiverat sig och skickar ett aktiveringsmail på nytt.
Det var som fasen, man tackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in