Awaiting Email Confirmation
Reg: Jul 2003
Vad jag kan rekommendera.
Så gott som allt på vikingchem fungerar ju bra.
Naturensdroger.nu och smartbar säljer ju mycket skit, så du bör kolla upp vad du beställer på tex. erowid.
Kava kava är skönare än vad många tror. Det gäller bara att tvinga i sig tillräckligt mycket eller att köpa ett pålitligt extrakt. Naturensdroger har en del extrakt till salu.
Man blir euforisk som fan och lite ostadig på fötterna. Det är skönt med kavain helt enkelt.
När det gäller rökbara, lagliga, ämnen så är det mesta i hans sortiment helt värdelöst. Undantaget är väl salvia extrakten, men det är ju knappast något som man frivilligt väljer att använda särskilt ofta. Trippen är intensiv och för många, inklusive mig själv, ohållbar i längden. Jag föredrar att softa eller att bli kickad. Den psychedeliska världen är ofta för intensiv för mig. Men jag har ändå valt att odla salvia divinorum och säljer lite sticklingar via annonser. Min salvia håller hög kvalitet och moderplantan kommer från scotland. Planerar att starta upp en hemsida där jag säljer sticklingar och kanske även vanlig salvia av hög kvalitet.. Men skatterna och riskerna är ju frihetsberövande och frågan är om man pallar med en sån pärs igen..
Men kolla upp det du tänker köpa på erowid eller så kan du ju posta frågor här på forumet. Jag har själv sålt lagliga droger en gång i tiden och kan förmodligen svara på de flesta frågorna. Men idag finns det mycket nya, lagliga, droger som jag själv gärna skulle testa.
Sinicuichi fungerar faktiskt bra. Jag odlar det själv, men man behöver ofta stora mängder för att känna av det. Jag brukar göra rökbara extrakt av min salicifolia.
Kanske naturensdroger säljer något sånt extrakt. Du blir upprymd, mer upprymd än av cannabis, och smått hallucinogen..
HBWS-extrakt fungerar ju såklart. Detsamma gäller morning-glory. Men jag har aldrig testat hans extrakt så jag vet inget om hur påtagligt illamåendet är.
Men kolla upp vad du tänker köpa.
Ha de bra,
2047