Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-07-11, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Läs FAQ:

(FB) Inlägg och trådar (2018-05-02)

Tack, men såg inget uppenbart regelbrott vid citeringen av inlägget. Jag har fortfarande fliken öppen i webbläsaren och kan inte se texten som den andra medlemmen hänvisade till. Den enda förklaringen är att skribenten redigerade inlägget efteråt.

https://postimg.cc/t1b2WrXS
Citera
2020-07-11, 19:30
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Tack, men såg inget uppenbart regelbrott vid citeringen av inlägget. Jag har fortfarande fliken öppen i webbläsaren och kan inte se texten som den andra medlemmen hänvisade till. Den enda förklaringen är att skribenten redigerade inlägget efteråt.

https://postimg.cc/t1b2WrXS

Japp, postaren har ändrat inlägget sedan du tog den skärmbilden. En mening har lagts till i det första stycket. Det raderades eftersom det var ett möjligt 1.06-regelbrott i det.
Citera
2020-09-01, 18:32
Medlem
dufrianords avatar
Jag visste inte om jag får fråga det här utan straffas för regeln för sekretess för mods men jag letade efter ett inlägg här häromdagen som jag vet att jag hade postat, men det gick inte att hitta.
Jag fick inget meddelande om det, eller kan man se det någonstans som jag missat?
Citera
2020-09-01, 18:34
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dufrianord
Jag visste inte om jag får fråga det här utan straffas för regeln för sekretess för mods men jag letade efter ett inlägg här häromdagen som jag vet att jag hade postat, men det gick inte att hitta.
Jag fick inget meddelande om det, eller kan man se det någonstans som jag missat?
Det går inte ut ett meddelande om raderat inlägg, men du kan kontakta en moderator i det delforum där du postade inlägget, så får du besked om vem som raderade och kan då ta en diskussion med den moderatorn om varför inlägget raderades.
Citera
2020-09-01, 21:08
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dufrianord

Läs inlägget 7 inlägg över ditt: (FB) Försvinner inlägg?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in