2009-02-19, 07:59
Medlem
Först vill jag bara säga till alla smartskallar att jag har googlat angående problemet och sökt här men inte hittat något riktigt bra svar, så istället för att lägga ner tid på att skriva något snäsigt till mig får du gärna hjälpa mig istället. Tack. Så, vidare till mitt problem:

När jag satte igång min dator igår kom det upp ett felmeddelande att min externa HDD behöver "gås igenom". Jaha, bäst att lyda datorn då.

Den börjar gå läsa igenom den och upp kommer det att den plockar bort hela mappen Dokument, den börjar ta bort mappar i Bilder. PANIK! Jag vet inte alls vad som har hänt men hur kan jag rädda det som räddas kan? Googlade lite på HDD-krasch, men kostnaderna började på 500kr och kunde bli upp till 10.000kr, så nej tack. Någon här som kan hjälpa mig? Jag börjar dock inse att allting kanske är förlorat..

Men hur räddar jag det som räddas kan? Jag behöver seriös hjälp snarast!

EDIT: Jag har nu försökt gå in på HDD. När jag försöker öppna mappen Dokument, som på något sätt är kvar, kommer det upp: H:\Dokument är inte tillgänglig. Begäran kunde inte utföras på grund av ett fel i en I/O-enhet.

Vad faen innebär det?!
Senast redigerad av malinskarner 2009-02-19 kl. 08:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in