2009-02-19, 01:56
Medlem
elimicmats avatar
Hoppas detta inte varit uppe innan. Sökte men fann inget, men när det kommer till söka ligger jag i klass med just de mest korkade TV-karaktärer.

Hur som helst, vem anser ni vara mest "blåst"? Finns ju en del och välja mellan, kan man lugnt påstå, men här är min vinnare. Tycker klippet säger allt, och då är det ändå långt ifrån hennes "greatest moments".

http://www.youtube.com/watch?v=4_9eyrod4uo&feature=related

Tycker det är en självklar vinnare, eller som hon själv säger "The prostitution rest"
Citera
2009-02-19, 02:02
Medlem
4283s avatar
Jo, Bundy-dottern är inte smartare än många...

Joey har inte direkt många hästar hemma, alla hissar uppe, alla skruvar åtdragna, alla korten på bordet, alla spikar i verktygslådan, alla pommes frites bredvid hamburgarn, osv. osv...
Fran Fine (The Nanny) är ju en idiotisk människa också. Kanske mest beroende på hennes skratt i och för sig. Jag hatar henne hursomhelst, och jag skulle inte sätta många kronor på att hon skulle komma in i Mensa.
Citera
2009-02-19, 02:08
Medlem
Carleoneyähs avatar
Homer finns det ju alltid, sen Ralph i samma serie. Även Peter Griffin och Chris Griffin.
Citera
2009-02-19, 03:32
Medlem
Officer Barbrady i South Park var den första genomkorkade "personen" jag kom på.

Sen finns ju vissa figurer som t.ex. "crazy cat lady" i Simpsons som ska bara göra något konstigt den lilla tiden hon visas.

Är ju dock ganska lättare att ha någon helt galen tecknad figur än en otecknad. Mest korkade otecknade får nog Kelly Bundy min röst. Bubblare får bli Linda Rosing
Citera
2009-02-19, 03:34
Medlem
Carleoneyähs avatar
Jag kom att tänka på att "The Todd" i Scrubs är rätt trög. Men i ett avsnitt så är han inte det.. Så det är lite blandat på honom från min sida.
Citera
2009-02-19, 03:58
Medlem
CronoSs avatar
Homer måste väl va den trögaste av alla, given vinnare.
Citera
2009-02-19, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CronoS
Homer måste väl va den trögaste av alla, given vinnare.

Man måste la nästan skilja på tecknade o otecknade som sagt.... o Peter Griffin är nog ändå trögare än Homer, Homer har sina smarta stunder medans Peter bara kommer på ännu dummare saker att göra

Av vanliga tv-karaktärer lägger jag nog också min röst på Kelly Bundy, hennes oneliners är helt oslagbara
Citera
2009-02-19, 04:41
Medlem
Jag lägger min röst på Peter i Family Guy med brist på annat.
Citera
2009-02-19, 04:53
Medlem
Pjocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carleoneyäh
Jag kom att tänka på att "The Todd" i Scrubs är rätt trög. Men i ett avsnitt så är han inte det.. Så det är lite blandat på honom från min sida.

Håller med om att The Todd är trög. Kan faktiskt inte komma på något smart han gjort, förutom alla ordlekar om hans penis (vilket kanske gör han lite smart då han dragit några stycken vid det här laget).

http://www.youtube.com/watch?v=kH37MiiQTsM
Citera
2009-02-19, 06:07
Medlem
repts avatar
Michael Kelso, That 70's show, är väl också en självklar nominering.
Citera
2009-02-19, 07:22
Medlem
De flesta "korkade" karaktärer brukar ändå glimtvis ha sina stunder då de faktiskt är förvånansvärt smarta. Men Officer Barbrady i South Park är ju verkligen genomkorkad serien igenom, så han får min röst
Citera
2009-02-19, 08:08
Medlem
BrainDisorders avatar
Peter Griffin, om man får väl tecknade, är väl den dummaste människa jag kan komma på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in