2009-02-18, 18:51
Medlem
Cage-Fighters avatar
Tjena!
Jag har planer att kliva på en 30-40/42 Oxandrolone, med Novla som PCT.
Jag tänkte beställa från SA, men som ni kanske sett är Novla slut eller borttaget från sortimentet.

Ska jag beställa varet som planerat o köra Clomid som PCT istället?

Detta är min första kur, så jag vet inte hur jag svarar på preparaten.

PCT på Novla tänkte jag:
V1 40 mg
V 2-4 20 mg

Ska man lägga upp Clomid kuren på samma sätt fast högre dos?, typ:
V1 100mg
V2-4 50mg

MVH // Cage-fighter
Citera
2009-02-19, 16:31
Medlem
strunta i clomid kör hem nolvadex istället, det är bara i nödfall eftersom det är bra att ha saker hemma.
bäst är att använda arimidex det fungerar till allt, kör det under kurens gång och avsluta med clomid,nolvadex efteråt alt lite hcg om det behövs.

är ju ingen vidare kur du ska köra heller så kommer nog inte va någon fara.
nån tablett om dagen gör ju knappast nån skillnad, mitt bästa tips är att skippa allt eller gå på en riktig kur.
Senast redigerad av dobs 2009-02-19 kl. 16:33.
Citera
2009-02-19, 17:26
Medlem
Citat:
dobs strunta i clomid kör hem nolvadex istället, det är bara i nödfall eftersom det är bra att ha saker hemma.
bäst är att använda arimidex det fungerar till allt, kör det under kurens gång och avsluta med clomid,nolvadex efteråt alt lite hcg om det behövs.

är ju ingen vidare kur du ska köra heller så kommer nog inte va någon fara.
nån tablett om dagen gör ju knappast nån skillnad, mitt bästa tips är att skippa allt eller gå på en riktig kur.
Igår 18:51

Ditt svar känns inte genomtänkt. Menar du att han ska köra clomid + nolva + hcg som pct på 30-40mg anavar i 6 veckor. Jag säger dont do it!
Är absolut inte något fel med clomid efter en så pass mild kur, varför ska han hellre beställa hem nolva, mest nyfiken på dina tankar här.

Och vad menar du med " nån tablett om dagen gör ju knappast nån skillnad"?!
Vad är det för konstig inställning?
Citera
2009-02-19, 17:53
Medlem
Cage-Fighters avatar
Jag hade planerat ett köra novla som PCT men jag kan inte få tag på det tyvärr.. Har läst att Clomid har ganska knasiga biverkningar så som suddig syn o grejer. jag har ganska lätt att få finnar viket suger, lite smånojjig för att man ska se allt för taskig ut.

Vad tycker ni, ska jag köra på som planerat MEN köra Clomid som PCT istället för novla eller ska jag "hålla mig till planen" o vänta på att novla ska komma in? (Tänkte beställa från SA)
Citera
2009-02-19, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farmaceuten
Ditt svar känns inte genomtänkt. Menar du att han ska köra clomid + nolva + hcg som pct på 30-40mg anavar i 6 veckor. Jag säger dont do it!
Är absolut inte något fel med clomid efter en så pass mild kur, varför ska han hellre beställa hem nolva, mest nyfiken på dina tankar här.

Och vad menar du med " nån tablett om dagen gör ju knappast nån skillnad"?!
Vad är det för konstig inställning?

jag menar att han borde ha allting hemma eftersom det inte finns några riktiga svar, vem vet hur han reagerar. det är ju saker man alltid har hemma.
sen kommer killen fortsätta kura så det är likabra att köpa hem förr eller senare.
Citera
2009-02-19, 22:19
Medlem
finnar får du av allt mer eller mindre. inget du kan undvika
Citera
2009-02-20, 10:21
Medlem
Cage-Fighters avatar
aah jag förstår tanken.. men jag kan ju inte få tag på Novla, Clomid är det ända alternativet om jag ska kliva på kuren så snart som möjligt. vilket jag vill så klart :P

Men på dessa låga doser som 30/42 måste man väll inte ha en clomid och novla PCT, känns inte det lite overkill? om jag kör clomid ska jag ta 100 mg första veckan eller räcker det med 50 mg hela PCT kuren?

//Cagefighter
Citera
2009-02-20, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cage-Fighter
aah jag förstår tanken.. men jag kan ju inte få tag på Novla, Clomid är det ända alternativet om jag ska kliva på kuren så snart som möjligt. vilket jag vill så klart :P

Men på dessa låga doser som 30/42 måste man väll inte ha en clomid och novla PCT, känns inte det lite overkill? om jag kör clomid ska jag ta 100 mg första veckan eller räcker det med 50 mg hela PCT kuren?

//Cagefighter

Båda känns overkill ja.

Det räcker fint med 50mg ed hela pct:n.
Citera
2009-02-20, 14:14
Medlem
Cage-Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaa
Båda känns overkill ja.

Det räcker fint med 50mg ed hela pct:n.

aa soft!
Så 50 mg clomid V1-4 eller?

Känns sådär o ta clomid eftersom jag hade ställt in mig på novla, men det är väll bara o prova clomid istället, kan ju vara en bra erfarenhet det med!

Hur tror ni det funkar med konditions träning på varet? typ Thaiboxning/MMA, ska inte vara några större problem va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in