Citat:
Ursprungligen postat av hundfoder
Som ni ser på den här bilden
http://www4.speedyshare.com/data/261985388/15350032/59815371/bakgrund.JPG får jag 2 tex. firefox ikoner när jag har firefox startat. Nu undrar jag om det går att göra så att det blir som i Windows 7, alltså ingen ny flik utan programmet ligger i samma ikon som jag startar det med.
Vet att jag inte är så bra på att förklara men vore tacksam för svar om någon fattar :P
Svar nej.
Snabbstartfältet i Windows XP kommer alltid att bete sig som det gör - oavsett vilka "skins" och "desktop-enhancement"-program du använder. Stackningsmöjligheten för applikationer i startfältet i Windows 7 kommer aldrig bli en realitet i Windows XP, och jag tror inte att ens företag som Stardock osv kommer att lägga något krut på att få den funktionen att fungera i sina programsviter.
Medan Snabbstartsfältet i Windows XP är ett fristående verktygsfält som appliceras ovanpå applikationsfältet, så fungerar det i Windows 7 på ett helt annorlunda sätt. Där har man valt att ta bort Snabbstartfältet helt och hållet, och gjort det möjligt att istället "häfta fast" genvägar till programmen direkt på applikationsfältet.