2009-02-18, 15:53
Medlem
hej!

idag när jag satt och såg på ett nedladdat videoklipp började plötsligt ett avsnitt av 60 minutes spela någonstans. jag kände igen rösterna, tickandet och har t o m sett avsnittet på tv en natt för nån vecka sen, men ljudet kom alltså från datorn. det var inte klippet jag tittade på som var kontaminerat - ljudet fortsatte till avsnittets slut trots att jag stängde ner alla fönster och program. det var sedan tyst i ca en halvtimme, sen började avsnittet om från början. det syns alltså ingenstans utan jag bara hör det, normal ljudnivå men jag kan inte sänka utan att sänka hela datorns volym så det stör alltså musik och filmer.

jag startade om datorn, det var tyst ett tag, jag gick och handlade och när jag kom hem stod avsnittet och spelade igen precis som innan.

detta är omöjligt, jag har aldrig sett 60 minutes på datorn och hur stor är sannolikheten att just avsnittet som gick på tv för en vecka sen plötsligt skulle börja låta på min dator utan öppna program eller nånting? kan någon förklara? ...
Citera
2009-02-18, 15:56
Medlem
Bananskurks avatar
Gå in på Task Manager och kika vilka processer som kör :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in