2009-02-18, 13:09
Medlem
MillerJRs avatar
Hittade ingenting om just det hr nr jag skte, urskta om ngon har skrivit det tidigare.
Jo, nr jag r inne i en mapp och gr ngon ndring (ny mapp, ndrar namn, flyttar saker till mappen osv..) scrollar hela mappen till slutet och en tom yta i slutet av mappen, och det gr inte att scrolla tillbaka. Vet inte riktigt hur jag ska frklara det, men de som har haft det problemet vet skert vad jag menar. Det knns jvligt irriterande att behva g in och ut ur mappen varje gng jag ska gra ngonting. Vet att utforskaren ska vara buggig som f*n i Vista, men finns det ngonting man kan gra t just det hr?
Citera
2009-02-18, 13:30
Medlem
David9s avatar
Har du SP1?

Jag har aldrig hrt att utforskaren ska vara buggig...
Citera
2009-02-18, 13:41
Medlem
MillerJRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David9
Har du SP1?

Jag har aldrig hrt att utforskaren ska vara buggig...

Jopp, men det funkar inte nd. Glmde att sga att det hnder nr man har visningslget s att man scrollar t sidan, men det kanske var underfrsttt.
Citera
2009-02-18, 15:41
Medlem
nkelGunnars avatar
Utforskaren i Vista r inte buggigare n den i XP, men i just ditt fall lter det som att du har en fil med lngt filnamn ngonstans i den katalogen. Det gr att kolumnbredden anpassas drefter, vilket i en del fall resulterar i att den hoppar t sidan. Kolla om du har ngon sdan fil och testa dpa om den, och sen trycka F5.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in