2012-11-09, 19:07
Medlem
Aquaracers avatar
Anders Timell kör dykare från Oris.
Citera
2012-11-11, 23:29
Medlem
mindtricks1s avatar
en fråga,

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphoto...77695262_n.jpg

Vilken klocka är det rodney har? (han till höger dvs)
Citera
2012-11-12, 16:35
Medlem
Hollow123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindtricks1
en fråga,

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphoto...77695262_n.jpg

Vilken klocka är det rodney har? (han till höger dvs)

Påminner lite om en Rolex daytona, fast har han råd med en sådan?

Du har ingen bättre bild? Det lilla man kan se av ev märke på klockan skulle det kunna vara något från Armani (tycker mig se en triangelliknande logo som kan vara fågeln)
Citera
2012-11-12, 20:34
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollow123
Påminner lite om en Rolex daytona, fast har han råd med en sådan?

Du har ingen bättre bild? Det lilla man kan se av ev märke på klockan skulle det kunna vara något från Armani (tycker mig se en triangelliknande logo som kan vara fågeln)

Daytona "panda" lookalike. Dock sitter sub-dialsen för tätt för att vara en ren kopia.. Garanterat armani, hugo boss eller liknande.
Citera
2012-11-12, 20:59
Medlem
Hollow123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Daytona "panda" lookalike. Dock sitter sub-dialsen för tätt för att vara en ren kopia.. Garanterat armani, hugo boss eller liknande.

Mm det jag också tyckte. Känns nästan som att sub-dialsen "touchar" varandra.
Citera
2012-11-12, 21:13
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolide
Varför då? Menar du Wallenberg? Han bär ingen ordinär Daytona utan en ovanlig vintagemodell som är hett eftertraktad av samlare.
Det är fortfarande ytterst tveksamt huruvida den är passande till den där utstyrseln.
Citera
2012-11-14, 01:35
Medlem
Aquaracers avatar
Känner Rodney personligen (ja, jag vet), har t.o.m klämt på hans klocka någon gång men kan inte minnas vad det var och således var det med största sannolikhet ingenting att bli upphetsad över.
Citera
2012-11-14, 11:21
Medlem
mindtricks1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquaracer
Känner Rodney personligen (ja, jag vet), har t.o.m klämt på hans klocka någon gång men kan inte minnas vad det var och således var det med största sannolikhet ingenting att bli upphetsad över.

såg schysst ut på bilden, därav jag frågar
Citera
2013-03-23, 20:44
Medlem
DeTomazzos avatar
"Är du smartare än en femteklassare" på TV 1 just nu, 130323. Markoolio medverkar...och på hans arm sitter en AP Royal Oak Offshore... inte vad jag väntat mig bara att gratulera!
Citera
2013-04-03, 12:07
Medlem
padrons avatar
Satt och bläddrade i nåt slags föräldramagasin hos frisören igår. Värdelös publikation men jag fastnade i alla fall för en bild på Adam Alsing med en IWC Big Pilot på armen.
Citera
2013-04-08, 05:04
Medlem
Patrik Sjöberg stoltserade med att han minsann hade en Breitling på handleden när han träffade NBA proffset Jonas Jerebko här om dagen i "Patrik möter"

Vilken modell det va fick man aldrig reda på.
Citera
2013-06-19, 18:09
Medlem
sjukaapojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeTomazzo
"Är du smartare än en femteklassare" på TV 1 just nu, 130323. Markoolio medverkar...och på hans arm sitter en AP Royal Oak Offshore... inte vad jag väntat mig bara att gratulera!

Han var grundare av bestpoker, ägt Burmeister, travhästar mm. Inte vad man väntat sig om man inte hört något om honom på 5 år kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in