2009-02-17, 23:23
Medlem
antagonistens avatar
Det är som sagt helt upp till dig. Avslöjar du ingenting om dig själv så har de ingenting att gå på och du riskerar inte heller din anonymitet.
Om du däremot babblar om var du bor, vad du arbetar med m.m. så är det ju självklart mycket lättare att identifiera dig.

Att byta konton lär knappast hålla i längden då man väldigt lätt känner igen folks sätt att föra sig, och du riskerar snarare att öka risken för outning om du avslöjar mer och mer om dig själv för varje nytt konto du registrerar.
Citera
2009-02-17, 23:29
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Jo men man registrerar väl sig på Flashback för Flashbacks öppna diskutioner och inte för att flamsa runt i en fjantdel som lika gärna kunde varit passagens chat istället.

Reggar man sig för att posthora 100 inlägg vänta 6 månader och sen tramsa i LB resten av tiden så är man ju för fan inte riktigt frisk.

Höj postgränsen till 500 och 6månader till LB så låter jag LB vara.
Ja, jag håller med dig där! Fast jag skulle nog vilja säga 500 inlägg och ett år.

Men när det gäller TS så kanske man kan göra en deal med Admin att man har två konton, varav man använder det ena till LB. Man räknar alltså ut ration för alla konton och inte bara det man använder i LB. Eller är jag helt galen nu? Som sagt så tycker jag TS har fel i grunden, jag vill mest bara presentera en ev. lösning.
Citera
2009-02-17, 23:36
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Ja, jag håller med dig där! Fast jag skulle nog vilja säga 500 inlägg och ett år.

Deal. Tyvärr kommer det aldrig att ske ändå. Modsen i LB kommer oponera sig något fruktansvärt.
Citera
2009-02-17, 23:37
Medlem
Citat:
Men när det gäller TS så kanske man kan göra en deal med Admin att man har två konton, varav man använder det ena till LB.

Jag vill inte besvära admin, det spelar ingen roll för mig, ville bara föra fram den aspekten och höra vad ni tycker.
Senast redigerad av TheRealFace 2009-02-17 kl. 23:49.
Citera
2009-02-18, 06:38
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealFace
Jag har bytt konto många gånger här på flashback, då jag värdesätter anonymitet. Baksidan är att jag inte får tillgång till laidback (förutom någon kortare period). Det är väl inte hela världen men ändå lite synd, så jag undrar om något kan bli gjort åt det? eller vad tycker ni?

Mvh

TheRealFace
Du vill vara anonym, men om det kommer in någon i Laidback som bara har fyra poster och fem dagars medlemskap så väcker det förstås misstankar från andra medlemmars sida. Vill man vara helt anonym bör man nog avstå från Laidback som alla nyregistrerade får göra.

Sedan kan jag heller inte se någon anledning till att Admin eller moderatorerna ska administrera ansökningar till Laidback. De har enligt min mening viktigare saker för sig. Se Laidback som ett komplement och inte det livsnödvändigaste på jorden är mitt tips.
Citera
2009-02-18, 07:45
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Men när det gäller TS så kanske man kan göra en deal med Admin att man har två konton, varav man använder det ena till LB. Man räknar alltså ut ration för alla konton och inte bara det man använder i LB. Eller är jag helt galen nu? Som sagt så tycker jag TS har fel i grunden, jag vill mest bara presentera en ev. lösning.
Känns ändock som att LB-regeln blir ganska tandlös om det skall införas undantag till höger och vänster.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in