2009-02-18, 17:02
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Nej egentligen inte skicka bara på en och skriv tråd finns så fixar vi det vill man vara supersnäll så underlättar det om man skickar med länk till befintlig tråd.

Jag brukar skicka rp och skicka med en länk till den gamla tråden.
Men när jag gjorde det i ovan fall så låstes istället den äldsta tråden vilket gjorde mig lite förvirrad
Citera
2009-02-18, 17:47
Medlem
beyonds avatar
Jag postar i den tråden som innehåller de mest intressanta/relevanta inläggen för min del, i övrigt skiter jag fullständigt i när trådarna startats eller var de placerats. Har moderatorn nån som helst fingertoppskänsla mergar han båda trådarna hellre än bara låser den ena (vilken ändå kommer att dyka upp i sök med sina halvfärdiga diskussioner).
Citera
2009-04-26, 20:38
Medlem
Dharmas avatar
Men allvarligt talat nu, jag offrade gott och väl en timme av min nyårsafton varpå tråden låses bara för att en moderator fick en nyck och skapade en tråd två månader efter mig (kliar du min rygg så kliar jag din?)

Jag vill ärligt talat ha cred för att ha offrat mig
Citera
2009-04-26, 20:56
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Men allvarligt talat nu, jag offrade gott och väl en timme av min nyårsafton varpå tråden låses bara för att en moderator fick en nyck och skapade en tråd två månader efter mig (kliar du min rygg så kliar jag din?)

Jag vill ärligt talat ha cred för att ha offrat mig
Scenario 1: Ed tänker "TuXi är fan värd lite kändisskap, jag låser den andra"
Scenario 2: Ed får en RP på ett tråd finns och kollar inte när den startades innan han låser.
TuXis tråd är rätt tungt modererad under dagarna innan låsningen av din tråd och det kan väl mycket väl vara så att mod bara kände att han hade sett den ett antal gånger, och inte kände igen din. Nåväl. Väx ut en pung.
Senast redigerad av orkarN 2009-04-26 kl. 20:59.
Citera
2009-04-26, 21:06
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Scenario 1: Ed tänker "TuXi är fan värd lite kändisskap, jag låser den andra"
Scenario 2: Ed får en RP på ett tråd finns och kollar inte när den startades innan han låser.
TuXis tråd är rätt tungt modererad under dagarna innan låsningen av din tråd och det kan väl mycket väl vara så att mod bara kände att han hade sett den ett antal gånger, och inte kände igen din. Nåväl. Väx ut en pung.

Scenario 1: Kliar du min rygg så kliar jag din, det är ett scenario som jag tycker låter väldigt troligt. Dock kan man då ifrågasätta om ett sån omoget beteende bör få finnas om man ska moderera ett forum
Scenario 2: Jag skickade in RP på TuXis tråd en vecka innan, jag påpekade även på PM att min tråd var skapad två månader innan TuXis
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in