2009-02-17, 16:11
Medlem
Vid postningsreglerna nere till vänster här på FB står det "Du får redigera dina inlägg". Innebär det att om jag postar ett inlägg, så kan jag när som helst gå tillbaka och ändra det, i fall jag skulle ångra mig? Även om det gått flera veckor eller längre tid? Kan man även radera inlägg fullständigt?
Hur fungerar det?
Senast redigerad av StatensEgendom 2009-02-17 kl. 16:14.
Citera
2009-02-17, 16:13
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StatensEgendom
Vid postningsreglerna nere till vänster här på FB står det "Du får redigera dina inlägg". Innebär det att om jag postar ett inlägg, så kan jag när som helst gå tillbaka och ändra det, i fall jag skulle ångra mig? Även om det gått flera veckor eller längre tid? Kan man även radera inlägg fullständigt?
Nej, du kan inte radera inlägg men du kan redigera det om du gör det inom en timme räknat från det att du postade inlägget.
Citera
2009-02-17, 16:14
Medlem
antagonistens avatar
Du kan redigera dina inlägg upp till en timme efter det att de har postats.
Det som står nere i vänstra hörnet är antagligen vad du har behörighet att göra som vanlig medlem.
Citera
2009-02-17, 16:15
Medlem
Nej, du kan inte radera inlägg.

Du kan redigera inlägg, men om du gör det ett visst antal minuter efter att du postade inlägget, kommer en text att läggas till i slutet att du redigerat inlägget.
Om ett visst antal timmar (?) förflyter efter att du postade ett inlägg, kan du inte alls redigera inlägget.

Moderatorer kan redigera och radera sina egna och andras inlägg, men detta görs bara om inläggets innehålls står i strid med reglerna här.
Citera
2009-02-17, 16:17
Medlem
Tack för era snabba svar! Jag testade precis det ni sa!
Citera
2009-02-17, 16:45
Medlem
micaeles avatar
Se det du skriver, som ditt användarnamn. Fast du byter ut Staten mot Flashback.
Citera
2009-02-17, 16:47
Medlem
radiolukes avatar
sry för OT men känns onödigt att starta en ny tråd, kan man vara något mer än bara ''vanlig medlem'' typ ''poweruser''? har hört något om 500 inlägg?
Citera
2009-02-17, 16:49
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radioluke
sry för OT men känns onödigt att starta en ny tråd, kan man vara något mer än bara ''vanlig medlem'' typ ''poweruser''? har hört något om 500 inlägg?
Du kan vara antingen medlem eller moderator på FB, inget annat. Vad du tänker på är tillträde till vissa forum, vilket kräver olika mängder inlägg. Sök eller läs limmade trådar i detta forum så blir du upplyst.
Citera
2009-02-17, 17:01
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Du kan vara antingen medlem eller moderator på FB, inget annat.
Mja, man kan ju även vara administratör.
Förr i tiden fanns även en del specialtitlar, och även om sådana inte delas ut längre så har de som hade egna titlar fått behålla dem.
Citera
2009-02-17, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Förr i tiden fanns även en del specialtitlar, och även om sådana inte delas ut längre så har de som hade egna titlar fått behålla dem.
Tidigare fick man en titel beroende på ens inläggsantal, i stil med "Nyfödd", "Storanvändare", eller liknande. Men det togs bort för några år sedan.
Citera
2009-02-17, 17:15
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Nähä?
Jag tog inte upp det eftersom det inte är lika lätt att arbeta sig upp till den statusen...men säg oss den medlem / mod som har gjort det?
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Tidigare fick man en titel beroende på ens inläggsantal, i stil med "Nyfödd", "Storanvändare", eller liknande. Men det togs bort för några år sedan.
Måste vara mer än några år sedan...
Citera
2009-02-17, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radioluke

Vad står OT för?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in