2009-02-17, 02:41
Bannlyst
Jag undrar vilka receptbelagda medeciner som är skönast att använda?
Samt ifall de ni tipsar om går att beställa på nätet eller privata leverantörer som skicka via posten.....
Jag har använt benzo, smärtsillande och liknande grejjer. E överkänslig för opiater. Så gärna annat än det.....

Peeaz! <3

// TeSs
Citera
2009-02-17, 02:46
Medlem
adampoos avatar
Låter ju som du redan testat de 'sköna' medicinerna..
Citera
2009-02-17, 02:49
Bannlyst
Hur många olika benzos har du testat?
Finns ju en hel djungel och de skiljer sig lite i effekt sinsemellan.

Vad gör dig överkänslig mot opiater? Vad händer?
Citera
2009-02-17, 02:52
Medlem
Om opiater inte funkar är det bara att gå på bensona. Jag rekomenderar klonazepam, nitrazepam och midazolam. Det är mina favoriter men andra här har helt andra favoriter.
Citera
2009-02-17, 02:55
Medlem
Sveinis avatar
Provat tramadol? Är väl ingen riktig opiat har jag för mig, är ju inget du kör så ofta heller tyvärr. Dock verkar det inte som att du söker en "medecin" för långvarigt bruk.
Citera
2009-02-17, 05:05
Medlem
Den "skönaste" medicinen jag fått från sjukan måste vara dormicum (benso, right?)

Dock.. den skönaste blandningen jag fått när jag låg inne var utan tvekan morfin + dormicum! Jäklar då mådde man bra
Citera
2009-02-17, 08:40
Medlem
knoxahs avatar
Flunitrazepam i höga doser.
Citera
2009-02-17, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toadkalle
Den "skönaste" medicinen jag fått från sjukan måste vara dormicum (benso, right?)

Dock.. den skönaste blandningen jag fått när jag låg inne var utan tvekan morfin + dormicum! Jäklar då mådde man bra

Dormicum (midazolam) är den bästa benzon enligt mig. Men det är ju många jag inte provat....
Citera
2009-02-17, 17:15
Medlem
lulligs avatar
Flunitrazepam.. i höga doser. Som sagts ovan.
Citera
2009-02-17, 18:01
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Flunitrazepam är det bästa jag kommit över, strax efter det så ligger väl blandningen lorazepam, diazepam och zopiklon tillsammans med alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in