2009-02-16, 21:50
Bannlyst
Fick en flaska "Kräuter Bitter" av en polare idag, och vettenfan vad jag ska göra med den. Hittar ingen info på google så vänder mig till er. Vet ni om man kan blanda någon god grogg med den? Eller ska den drickas rent? Om rent ska den vara varm eller kall?
Citera
2009-02-16, 21:52
Medlem
Mortal Sins avatar
Bitter dricks rent generellt sett rumstemprerad. jag tänker gammeldansk fernet branca.
Citera
2009-02-16, 22:00
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortal Sin
Bitter dricks rent generellt sett rumstemprerad. jag tänker gammeldansk fernet branca.
Jag tänker fy faan! :kräks:
Citera
2009-02-18, 00:25
Medlem
arnold2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junckis
Fick en flaska "Kräuter Bitter" av en polare idag, och vettenfan vad jag ska göra med den. Hittar ingen info på google så vänder mig till er. Vet ni om man kan blanda någon god grogg med den? Eller ska den drickas rent? Om rent ska den vara varm eller kall?
den är faktiskt rätt god, testa drick den ren i rumstemperatur.
om de inte går så kanske de kan funka med red bull då den iaf. ingår i samma kategori som bla. jägermeister, eller inte riktigt om man ska gå efter tyska jävla regler men dom påminner om varandra. direktöversatt blir Kräuter Bitter krydd bitter typ
Citera
2009-02-18, 00:26
Medlem
jerkuss avatar
Ren, rumstempererad. Det är typ såndär afterski-nubbe.
Citera
2019-03-17, 06:52
Medlem
Bdonks avatar
Jag blev bjuden på en shot i en bar häromdagen. Minst lika god som Jaegermeister och den funkar att dricka rumstempererad. Köper jag en flaska och dricker hemma lägger jag nog flaskan i frysen först, då sån sprit med fördel drickes iskall.
Citera
2019-03-25, 15:58
Medlem
Dornings avatar
Jättegott ju.
Favoriterna är Gammeldansk och Becherowka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in