2012-01-31, 15:02
Medlem
GenesisP: Nej tack. Jag r barnls och jvligt glad ver det! Familjen Norrstrm r nd de som framstr som mest sympatiska, fr mig. De verkar ha en "plan", ven med 11 barn, men de andra familjerna verkar mest ha mnga barn, ja, fr att det gr, typ.

Nej, familjen som var p IKEA hade ju s mnga barn fr att, som pappan sa "sex r sknt"....

Har han inte gtt k 8:s biologikurs i blommor & bin???
Citera
2012-01-31, 15:41
Medlem
Ratis avatar
Jsses vilka WT familjer. Riktiga bondlpps-dialekter med. Kul att TV4 lyckad producera ngot humorprogram man kan skratta t fr en gngs skull!
Citera
2012-01-31, 15:59
Medlem
Det hr programmet lr ju funka bttre n P-piller frfan...

Mamman i Wallqvist familjen var ju en livslevande Tabitha och som nn redan sagt stackars 16:ring i den familjen som var en extramorsa t sina syskon, sen r hon nog s indoktrinerad och skev att hon ocks sitter dr med en massa ungar inom en snar framtid...
Citera
2012-01-31, 16:02
Medlem
fedupbuttstillstrongs avatar
Jttehuset hugo! om gamla folkan som dom invaderat drute p landsbygden,var det de han sa mr Peter,he he he,halvroligt typ ibland det dr...

Man kan inte annat att facineras,frfasas och frundrats ver vissa individer,finskan nu med bulle nr 11 i bakugnen brjar se lite sleten ut och hon r vl hyfsat ung i lder.

Roligast var nog kldstilen p mamman i den vrmlndska familjen som var gift med lastbilschauffren.Var det limegrna foppatofflor,lilla urtvttade mysbyxor,sleten top och ngra bleknade tattueringar tro?=klockrent! glad verkade hon i alla fall...
Citera
2012-02-03, 16:27
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fedupbuttstillstrong
Jttehuset hugo! om gamla folkan som dom invaderat drute p landsbygden,var det de han sa mr Peter,he he he,halvroligt typ ibland det dr...

Man kan inte annat att facineras,frfasas och frundrats ver vissa individer,finskan nu med bulle nr 11 i bakugnen brjar se lite sleten ut och hon r vl hyfsat ung i lder.

Roligast var nog kldstilen p mamman i den vrmlndska familjen som var gift med lastbilschauffren.Var det limegrna foppatofflor,lilla urtvttade mysbyxor,sleten top och ngra bleknade tattueringar tro?=klockrent! glad verkade hon i alla fall...

Mirka kanske ser "sliten ut" (om hon nu gr det), fr att hon rker och dessutom rker nr hon r gravid.

"Det r s roligt att flja er i fam Annorlunda!!! Heja er!
Jag undrar, rker du fortfarande och gjorde du det under graviditeten med lva?

Ja."

Citat frn Mirkas blogg med "frgor och svar".
http://blogg.loppi.se/elvabarnsmamman/

Jag bryr mig inte om hur mnga folk skaffar sig, men kan man inte sluta rka nr man r gravid s ska man inte ha barn alls. Tycker det r barnmisshandel att rka under en graviditet.
Citera
2012-02-03, 17:57
Medlem
Roligt nr Peter och Mirka sitter och pratar om att dom kmpar igenom motgngar mm, men dom har ju sjlva satt sig i skiten genom att spotta ut en massa ckelungar....

Jvla egoistiska parasiter!
Citera
2012-02-04, 12:33
Medlem
Ekonomin ivartfall fr familjen wallquist i Karlstad lr nog inte vara ngra poblem d det inte framgr i programmet att inte lastbilschauffren r pappa till alla barn utan endast pappa till de minsta.
Alls har ju mamman underhllsbidrag fr ngra av dem d det finns 3 olika pappor till barnen, dock lter det i programmet som de hade vairt ett par under hela livet.
Citera
2012-02-04, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racingmen
Ekonomin ivartfall fr familjen wallquist i Karlstad lr nog inte vara ngra poblem d det inte framgr i programmet att inte lastbilschauffren r pappa till alla barn utan endast pappa till de minsta.
Alls har ju mamman underhllsbidrag fr ngra av dem d det finns 3 olika pappor till barnen, dock lter det i programmet som de hade vairt ett par under hela livet.

Den stora frgan r ju hur fan 4 olika snubbar velat skaffa barn med bergstrollet...
Citera
2012-02-04, 13:05
Medlem
Varfr kan Mrstabarnen inte prata ordentligt? "Jag sovde", "en tjej i skolan gedde ett krleksbrev till Benny", "jag gedde tillbaka det"...
Citera
2012-02-05, 15:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trzy
Varfr kan Mrstabarnen inte prata ordentligt? "Jag sovde", "en tjej i skolan gedde ett krleksbrev till Benny", "jag gedde tillbaka det"...

Har ocks tnkt p det. I frra ssongen skulle tv av dem g och kpa korv. De hittade ingen korv och frgade "Vart r korv?"
Citera
2012-02-06, 18:01
Medlem
Harry_s avatar
knner f*n igen den dr Peter
har han varit p tv tidigare?
Citera
2012-02-06, 20:17
Medlem
r riktigt stolt ver att inte ha barn. Fy vilka vidriga familjer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in