Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Tidigare tyckte jag att Carola var rätt jobbig, det var mycket tjat om att alla fick ha sin egen åsikt men samtidigt kändes det som hon ville att alla skulle hålla med henne om det hon skrev. Men min bild av henne börjar ändras. Man känner verkligen att hon gör allt för sina barn och att hon och hennes barn är väldigt tajta. Det går nog inte ens att föreställa sig det hon gått igenom och hur det är att bli lämnad efter så många år tillsammans. Att hon dessutom gång på gång måste försvara sig och förklara när många bara vill hacka och kritisera gör ju inte det hela lättare. Visst att hon kanske inte direkt haft något val men hon måste ändå vara en väldigt stark person som klarar av allt detta. Tycker att hennes blogg är intressant att läsa, gillar hennes sätt att skriva och det känns personligt och äkta.
Kan inte annat än att hålla med dig i allt. Tyckte också tidigare att Carola kunde kännas dryg, men... jag kan inte annat än beundra henne!!!! Hon är så jäkla modig, stark, driftig, kärleksfull, vilken supermorsa och -kvinna helt enkelt!! Nu måste hon dras med allt skit som P efterlämnat, han är ju inget annat än feg han

. Klart det barnen undrar VARFÖR pappa har annat efternamn, nu mitt i allt, tror det är nåt man har svårt att föreställa sig. Tänk vad ens barn skulle undra om sånt hände??? VAR bor pappa, vad heter han numera?? Vad gör han om dagarna, varför vill han inte träffa oss??