Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Ja, Mirka visade ju igår var skåpet ska stå vad gäller tatueringar. Nu menar jag ju inte att alla som har tatueringar kommer att få barn som kommer att hamna på glid, men att hon tar med sina ungar på aktiviteter som dessa är ju att servera dem dålig livsstil på silverfat. "Titta på morsan alla barnen, titta så många fina tatueringar mamma har. När ni blir stora får ni också skaffa tatueringar så att ni blir fina och brylecremé, den får ni för i helvete inte glömma för då blir er pappa ledsen."
Uppsalaungarna använde mer mascara per öga än vad jag gör på en månad... Och som du reagerade även jag på kläderna. Dessutom tyckte jag att de ungarna var rätt elaka mot varandra, särskilt Cassandra eller vad hon nu hette, hon var riktigt elak. Men det är klart, man hinner väl inte uppfostra alla ungar när man har så många att man kan få en egen klass i skolan.
Skulle jag döpa något av mina barn till Chantelle-Angel är dylikt skulle min släkt lika garanterat som att påven är katolik ta avstånd från mig
Uppsalaungarna använde mer mascara per öga än vad jag gör på en månad... Och som du reagerade även jag på kläderna. Dessutom tyckte jag att de ungarna var rätt elaka mot varandra, särskilt Cassandra eller vad hon nu hette, hon var riktigt elak. Men det är klart, man hinner väl inte uppfostra alla ungar när man har så många att man kan få en egen klass i skolan.
Skulle jag döpa något av mina barn till Chantelle-Angel är dylikt skulle min släkt lika garanterat som att påven är katolik ta avstånd från mig

kan bara instämma i vad du säger om tatueringarna och brylcreme.Det tycker jag dom är i dom flesta familjer som varit med, men precis som du säger så hinner dom inte med, allt hemma, fostra ungar, tvätta gubben är och kokar sylt och tror han ska bli miljonär genom att sälja det på torg och loppisar.
Jag har så lite kontakt med min syster som möjligt, för hon är ett litet WT om jag ska va ärlig.
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Mirka kollar FB:
"Det blev en sen kväll igår, alla barnen skulle i säng efter Fam. A och sen pratade jag ett bra tag med Madde i telefon och sen kollade jag runt lite på fb mm:-)
Visste ni att det är tydligen en white trash-varning på mig HAHAHAA. Ja ja, det bjuder jag på i så fall:-) Med mina tatueringar och Maddes husvagn så kanske det skulle funka:-D:-D".
Källa Mirkas blogg.
Hon verkar ha lite självdistans och det är ju hoppfullt!
"Det blev en sen kväll igår, alla barnen skulle i säng efter Fam. A och sen pratade jag ett bra tag med Madde i telefon och sen kollade jag runt lite på fb mm:-)
Visste ni att det är tydligen en white trash-varning på mig HAHAHAA. Ja ja, det bjuder jag på i så fall:-) Med mina tatueringar och Maddes husvagn så kanske det skulle funka:-D:-D".
Källa Mirkas blogg.
Hon verkar ha lite självdistans och det är ju hoppfullt!
Haha. Det är ingen WT- varning utan hon är ett WT. Bara en tidsfråga innan hon och Madde kommer att börja försvara familjerna här.
Hoppas hon har det, men det är skillnad på att skriva och att leva upp till det.
Vad säger du ska vi skaffa ett ett litet WT-kärleksbarn med det konstigaste namnet i historien?
Lika bra vi knäcker Märstafamiljen och får 12 barn räcker med trillingar 3 ggr så är vi ikapp på ca 4 år. Sätter genast igång och spånar på ett WT-namn.