• 3
  • 4
2009-04-08, 16:15
Bannlyst
Har man inte gjort något unikt så är man ingenting.
Citera
2009-04-08, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BelfastBoy
Har man inte gjort något unikt så är man ingenting.
Mycket djupt måste jag säga.
Citera
2009-04-08, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttNamnBara
Vem sa det? Men visst, jag vann.

Speciell, vi är alla speciella på vårt sätt.

Men nu blommar öken!
Hur definerar du speciell då?
Citera
2009-04-08, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Patrick Bateman
Men nu blommar öken!
Hur definerar du speciell då?
Jag tycker det är dags att avsluta diskussionen här, jag vann, det är bara att acceptera.
Citera
2009-04-08, 16:27
Bannlyst
Citat:
Mycket djupt måste jag säga.

Taget från Hipp Hipp
Citera
2009-04-08, 16:31
Medlem
Citat:
Jag tycker det är dags att avsluta diskussionen här, jag vann, det är bara att acceptera.

NEJ, jag sa att det skulle dra ut diskussionen den om du svara ^^, men ja vi avslutar det.
Du har inte övertygat mig, så du har inte vunnit.
Tycker fortfarande att ingen är unik. Den som tror att han/hon är unik får verkligen tänka efter ett tag. Patetiskt att tro det.
du är 1/9 000 000 000, mmm du e verkligen speciell..
Citera
2009-04-08, 16:37
Bannlyst
Citat:
NEJ, jag sa att det skulle dra ut diskussionen den om du svara ^^, men ja vi avslutar det.
Du har inte övertygat mig, så du har inte vunnit.
Tycker fortfarande att ingen är unik. Den som tror att han/hon är unik får verkligen tänka efter ett tag. Patetiskt att tro det.
du är 1/9 000 000 000, mmm du e verkligen speciell..
Då jag noga har analyserat dina svar så finner jag det är onödigt att slösa tid på att försöka övertyga dig då du redan verkar ha bestämt dig. Enligt mig har jag vunnit, du vet inte vilket syfte jag har.

Tänka efter och tänka efter, patetsikt, det är din åsikt. Vad är det som hindrar att man skulle vara speciell även ifall vi nu skulle va 9000000000 människor, just att du bara räknar med människorna visar på vilken nivå du ligger på, vi är alla speciella på vårt sätt.
Citera
2009-04-08, 16:50
Medlem
Citat:
Då jag noga har analyserat dina svar så finner jag det är onödigt att slösa tid på att försöka övertyga dig då du redan verkar ha bestämt dig. Enligt mig har jag vunnit, du vet inte vilket syfte jag har.

Tänka efter och tänka efter, patetsikt, det är din åsikt. Vad är det som hindrar att man skulle vara speciell även ifall vi nu skulle va 9000000000 människor, just att du bara räknar med människorna visar på vilken nivå du ligger på, vi är alla speciella på vårt sätt.

Hehe, håller med det var dumt skrivit. Och så märkte jag att inte ens håller med mig själv :P glömde bort vad mina inlägg skulle leda till
Citera
2009-04-08, 16:52
Bannlyst
Citat:
Hehe, håller med det var dumt skrivit. Och så märkte jag att inte ens håller med mig själv :P glömde bort vad mina inlägg skulle leda till
Ingen fara Men aja, nu lägger vi ner det här tycker jag.
Senast redigerad av EttNamnBara 2009-04-08 kl. 17:04.
Citera
2009-04-08, 17:00
Medlem
Citat:
Ingen fara Men aja, nu lägger vi ner det här tycker jag.

MM, ditt fel att vi förstörde hans tråd
Citera
2009-04-08, 17:02
Bannlyst
Äh, den överlever nog.
Citera
2023-04-12, 20:50
Medlem
Ingen är helt unik för alla är unika, den första organismen blev liv genom att en blixt slog ner i en varm vattenpöl. Ifall det har funnits liv på jorden i 3,8 miljoner år, fanns det väldigt många organismer som inte var födda ur en vagina, alla larver som skapades i pölarna var inte helt unika, när den första hanlarv fick barn med en honlarv, då blev barnet helt unikt, i kanske 10 sekunder, sen föddes nästa larv. Bara 1 var helt unik. Dom andra var bara nästan helt unika, för dom hade inte fötts ur en vagina och för att bara 1 var helt unik.
Senast redigerad av kanintevaraettvis 2023-04-12 kl. 21:32.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in