2009-02-15, 18:01
Medlem
Jag har träffat en tjej som är katolik och vill därför veta lite mer om detta. Har inte haft sex med henne ännu. Berätta gärna det ni vet om både män och kvinnors inställning.
Citera
2009-02-15, 18:07
Medlem
sommarlovs avatar
Oskuld till bröllopsnatten.
Sväljer ej.
Tvåan efter lite tjat.
Citera
2009-02-15, 18:15
Medlem
EvilAnnanass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Sväljer ej.
Tvåan efter lite tjat.

trodde bara det var små katolska pojkar som
tog pastorn i tvåan
Citera
2009-02-15, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Sväljer ej.
Tvåan efter lite tjat.

Lol, är de så illa...
Citera
2009-02-15, 18:50
Medlem
Någon som har några erfarenheter om detta att dela med sig av?
Citera
2009-02-15, 18:53
Medlem
Nubolics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bysze
Någon som har några erfarenheter om detta att dela med sig av?

Sommarlov sammanfattade det väldigt bra.
Citera
2009-02-15, 19:00
Medlem
No sex before marriage!
No blowjobbs
No 2:an
Citera
2009-02-15, 19:28
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bysze
Jag har träffat en tjej som är katolik och vill därför veta lite mer om detta. Har inte haft sex med henne ännu. Berätta gärna det ni vet om både män och kvinnors inställning.

Är hon sant troende katolik så har hon inget sex före äktenskap utan sex hålles innom äktenskap..

Annars så har kristna (katoliker är en kristendomsgren) tjejer som icke troende tjejer olika sexuella preferenser.

Att katolska tjejer generellt inte skulle ta den i tvåan är skitsnack. I många katolska länder så används analsex som preventivmedel. Dock inte alla par använder analsex som preventivmedel.
Det finns även katoliker som använder kondom trots att det råder preventivmedel förbud inom katolicismen av den nuvarande Påven.
Citera
2009-02-15, 19:37
Medlem
Artygs avatar
Som någon skrev ovan beror det på hur troende personen är. Jag har en kompis som är katolik, och jag påpekade det när hon tog p-piller och hon svarade "hahah,jaha,och?".
Så det kvittar väl egentligen om hon är katolik, muslim, jude eller vad hon är, det som avgör är hur pass troende hon är.
Citera
2009-02-15, 19:46
Medlem
zala's avatar
Det enda som spelar roll är hur troende hon är.
Citera
2009-02-15, 19:55
Medlem
katoliker behöver ju bara gå och bikta sej så kommer de till himlen igen och allt är förlåtet, så varför skulle de bry sej?
Citera
2009-02-15, 20:04
Medlem
Fu-Kings avatar
Farsan var gift med en katolsk kvinna ett tag, och dom gökade ofta innan äktenskapet. Men det var hennes andra äktenskap och om det som sades var sant så hade hon varit oskuld till omkring 40, för då gifte hon sig första gången.

Mycket jävla dubbelmoral hos katoliker i övrigt. Hon berättade om att hon blivit livrädd när hon fick mens första gången. Hon trodde hon skulle dö, för man pratar inte om sånt, så hon hade ingen aning om vad som stod på med allt blod och så. Men när hennes lille son undrade vart barn kom ifrån, så viftade hon bara bort honom och var besvärad.

Förresten så tror jag nog katoliker accepterar i stort sett vad som helst i ett förhållande, för jag känner ju farsan, och hon har nog fått lära sig ett och annat. När de skilde sig sedan fick hon jäkligt brott till bikten också, för då hade det varit et tid sedan... hehe.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in