Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
uttalas det 'fyra-gott' eller 'four-gott'? det är iaf den vid lilla bommen där det låg nån affär för radiostyrda leksaker du menar eller? Den sägs vara bra då det finns en till i samma kedja här i göteborg som jag inte kommer ihåg vart den ligger

Har också funderat på deras namn, hur ska det egentligen uttalas?? Har sett en butik uppe på Valand som heter 3-Gott f.ö.
Men ja, det var den butiken som hade dom där radiostyrda grejjerna jag tänkte på som hade nyöppnat. Den andra ligger uppe vid...vad heter det nu igen...äsch.
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
I partille ligger det också nån ganska billig och bra affär bredvid rusta som ligger nästan granne med allum. Godis landet tror jag den heter
Aah, ok! Beger mig till Partille lite då och då (för att få inmundiga den underbara maten på mAx såklart), så ska kolla in det nästa gång om jag kommer ihåg.
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Godis City ligger strax ovanför brunnsbo på Hisingen. Har sjukt många sorters godis, men visst allt godis är inte direkt av färskaste kvalitet alltid men du hittar nästan garanterat det du söker efter.
Godis City?! Det måste kollas in! Tack!
Ah, just det. Glömde ju nämna butiken på Backaplan. Har ju glömt namnet såklart nu, men den ligger bredvid Johanssons skor iaf.
Halvbilligt har jag för mig att det var...och halvdant också.