2003-09-20, 01:51
Bannlyst
utan..nux..=detta forum ett sjunkande skepp,visst=det möjligt att han gått över gränsen vid ngt tillfälle.isåf=han långt ifrån ensam.skulle jag vara han,hade det nog blivit 1 uppehåll nu-----men det måste han bestämma själv.
2003-09-20, 08:37
Bannlyst
Lugna ner mig

Jag skall iaf inte skriva så mycket och så ofta. Skall åka till Kreta 4 oktober om inget kommer emellan och då blir det nog ett uppehåll ändå.
2003-09-20, 10:13
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobe
utan..nux..=detta forum ett sjunkande skepp,visst=det möjligt att han gått över gränsen vid ngt tillfälle.isåf=han långt ifrån ensam.skulle jag vara han,hade det nog blivit 1 uppehåll nu-----men det måste han bestämma själv.

Ja, säga vad man vill om nuxvomica, men han har en sjuh*lv*t*s förmåga att dra till sig uppmärksamhet...
Att folk (inkl mig själv) fortfarande postar i den tråden är ju milt uttryckt exceptionellt, den borde vara död för länge sedan.
2003-09-20, 15:57
Bannlyst
Det kan väl bero på att nux har lite humor. Det skulle vara tråkigt om flashback enbart skulle bestå av vissa nissar som enbart skriver inlägg på hur dålig man är i stavning och att man änvänder för mycket smilies som tex Milkman.
2003-09-20, 23:31
Bannlyst
ett uppeh=alltid av godo när ngn ägnat allt åt ett enda ämne und lång tid,oavs vem det=o vad det gäller.visst finns det 1 liv utanf..fb..
2003-09-20, 23:34
Bannlyst
Japp!

Men jag skall iaf skriva ett par inlägg till ikväll. Har faktiskt andra intressen än FB, men fick nyss en komplimang av en "newbie" och det kändes bra.
2003-09-21, 00:54
Medlem
unix_cores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Men jag skall iaf skriva ett par inlägg till ikväll. Har faktiskt andra intressen än FB, men fick nyss en komplimang av en "newbie" och det kändes bra.
Hehe, jo dom har vi hört om
2003-09-23, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shitkicker
känns som att det är fler är nux på det här forumet som har problem med/rädsla för kvinnor.
skärp er för fan. :mad:

Lite komiskt isåfall. Annars tycker jag att det brukar vara högvis med sorgliga typer som formligen KASTAR sig över de fåtalet tjejer som dyker upp på dylika forum och gör allt för att stöta på dem.

Har visserligen inte följt allt det här bråket eller något annat heller om tjejer här på forumet, men kan nog gissa mig till att det finns både en och annan här (vissa moderatorer säkerligen också) som smörar som satan för att ställa in sig hos tjejerna här... hehe
2003-09-23, 01:33
Medlem
De Larges avatar
Mycket smöreri ja, speciellt från en av tjejerna.
2003-09-24, 12:17
Medlem
Jean-Luc Pickards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Jag gick med på FB av en slump från början men tyckte efterhand att det var kul och givande debatter här och detta blev mitt favoritforum på nätet. Jag vet att jag ofta har kontroversiella och för "konventionella" människor stötande åsikter, men FB skapades väl just för att få framföra sådant. Trots att många medlemmar ger klart besked om att de anser att jag utsatts för en "hämnd" från en/ett par moderatorer som samtidigt underlåtit att varna andra för upprepade angrepp på mig ber jag om ursäkt om jag har uppträtt olämpligt. Det har aldrig varit min avsikt att skriva här för att "förfölja" andra, jag har bara tyckt att somliga använder forumet för mycket som reklam för egen del, även om jag inte är oskyldig till sådant själv. Jag ber nu för första och sista gången offentligt om ursäkt för att jag begått "övertramp" ibland. Vill ni kasta ut mig gör ni det ändå. Jag har sagt mitt nu.

Tycker du ska stanna kvar, har läst en del av dina inlägg och tycker att de tillför en hel del till diskussionerna.
2003-09-24, 12:27
Bannlyst
Tackar

Citat:
Ursprungligen postat av Jean-Luc Pickard
Tycker du ska stanna kvar, har läst en del av dina inlägg och tycker att de tillför en hel del till diskussionerna.
Men det är inte jag som bestämmer. Hoppas dock att admin är rättvis och ser hur jag har blivit behandlad och hur vissa här betett sig mot mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in