2003-09-17, 22:50
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Visst kan du be om ursäkt, men du har ju de facto brutit mot reglerna: http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=84946&page=4

Själv tror jag inte ett dyft på dina ursäkter, eftersom du inte riktar dem mot de som faktiskt är berörda av det du håller på med. Du vill bara behålla din livlina ute i livet - tillgången till forumen som mer eller mindre är det enda medel du har vad gäller att kommunicera med omvärlden i och med att du bor på landet och att du är sjukskriven och inte klarar av att prestera det som andra gör.

Jag tar inte ställning till om du skall bli bannad eller inte, men ingenting ger dig en ursäkt för att gå över gränserna.Samma regler gäller för dig som för alla andra här, oavsett hur många inlägg du har skrivit eller hur länge du har medverkat på forumet

-Laura

Varna Laura för det här. Taskigt att lämna ut hans privatliv och att han skulle vara mindre värd för att han är sjukskriven. Jag hoppas att samma regler gäller för alla, även för Laura.

- De Large
2003-09-17, 22:58
Medlem
sysops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Varna Laura för det här. Taskigt att lämna ut hans privatliv och att han skulle vara mindre värd för att han är sjukskriven. Jag hoppas att samma regler gäller för alla, även för Laura.

- De Large

Vem har sagt att han är mindre värd. Det är väl, så vitt jag kan se fakta som kommit fram genom berörd parts egen försorg ?
2003-09-17, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Laura:
Det var väl på gränsen till personangrepp på Nuxen där? Hans fysiska status, geografiska läge och arbetskapacitet är väl inget som för Er diskussion vidare?

Kanske en varning för personangrepp hade varit på sin plats här?

Nej, faktum att han bor på landet och att han varit sjukskriven är ju något han påstått själv här öppet på forumet, inte något som jag antagit för att svartmåla honom - inte något jag har hittat på, vilket är skillnad i fakta och teknik i en diskussion.

Men visst, varna mig. Själv anser jag att jag har rätt att freda mig.

-Laura
2003-09-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large

- De Large

Han har inte fått varning för att hänga ut mitt privatliv, mind you. Han har ju till skillnad från mig hängt ut sig själv.

-Laura
2003-09-17, 23:06
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Nej, faktum att han bor på landet och att han varit sjukskriven är ju något han påstått själv här öppet på forumet, inte något som jag antagit för att svartmåla honom - inte något jag har hittat på, vilket är skillnad i fakta och teknik i en diskussion.

Men visst, varna mig. Själv anser jag att jag har rätt att freda mig.

-Laura

Det behöver inte vara lögner för att det ska vara förtal.
Bannlyst
Laura: Ja, freda var ordet, sa Bull...

Faktum kvarstår... Du har fått en slags upprättelse för eventuell skada genom att Nuxen blivit varnad. Då kan man tycka att Du skulle nöja Dig med det och gå vidare med andra trådar? Nä, icke...

Du fortsätter att käbbla även om moderatorerna dömt till Din fördel. Det tycker jag är lite oansvarigt. Visa nu att Du är the better man och gå vidare i stället för att dra detta ett varv till.

Ältakar, som man säger i Skåne...

// Roger P.
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Han har inte fått varning för att hänga ut mitt privatliv, mind you. Han har ju till skillnad från mig hängt ut sig själv.

-Laura

Har du pratat med moderator om att varna nux då han gjort det då ?
2003-09-17, 23:08
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sysop
Vem har sagt att han är mindre värd. Det är väl, så vitt jag kan se fakta som kommit fram genom berörd parts egen försorg ?

Laura skrev det på ett nervärderande sätt och fakta kan även vara förtal. Bara för att jag skulle råka nämna att jag t.ex åkt fast för fortköring vill jag ju inte höra "yo fortköraren" hela tiden.
2003-09-17, 23:09
Medlem
Laura kan inte du o Nux bara be varnadra om ursäkt o glömma det hela o sen tar ni ignore på varandra o glömmer allt som har hänt för så som det fortsätter nu komer nån av er att försvinna eller kanske båda 2 bara för att lugna ner det hela o jag vill inte att nån av er bli kickade o jag e inte ensam om det.
skriv en ursäkt nu som 2 vuxna människor lägg allt som har hänt bakom er.
2003-09-17, 23:36
Medlem
Killroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
Laura kan inte du o Nux bara be varnadra om ursäkt o glömma det hela o sen tar ni ignore på varandra o glömmer allt som har hänt för så som det fortsätter nu komer nån av er att försvinna eller kanske båda 2 bara för att lugna ner det hela o jag vill inte att nån av er bli kickade o jag e inte ensam om det.
skriv en ursäkt nu som 2 vuxna människor lägg allt som har hänt bakom er.

En ursäkt är kanske att ta i. Tror inte att det kommer att hända (för mycket vatten under bron) men en vapenvila skulle inte vara fel. Som RzA säger; det kan leda till att ni båda kan bli bannade.
2003-09-17, 23:55
Bannlyst
Citat:
Du vill bara behålla din livlina ute i livet - tillgången till forumen som mer eller mindre är det enda medel du har vad gäller att kommunicera med omvärlden i och med att du bor på landet och att du är sjukskriven och inte klarar av att prestera det som andra gör.

- Laura

Du verkar inte heller ha några andra medel när det gäller att kommunicera med omvärlden Laura när man tittar på din utblottning och antalet inlägg under din korta vistelse här på flashback.

Jag tycker åtminstone att du ska ge nuxvomica en chans och träffa honom irl och sedan hjälpa både honom och dig med ett barmhärtighetsknull.
2003-09-18, 00:19
Medlem
shitkickers avatar
känns som att det är fler är nux på det här forumet som har problem med/rädsla för kvinnor.
skärp er för fan. :mad:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in