2009-02-17, 22:13
Bannlyst
Skulle aldrig tänka mig att vara ihop med en negress, judinna eller liknande. Föraktar den degenererade moderna människan som saknar principer/ideal och låter sina begär styra dem.
Citera
2009-02-18, 05:25
Medlem
girlie-girlies avatar
Det låter ju ytterst konstigt att en rasist skulle vara intresserad utav en "av annan ras", tycker du inte?

Är man rasist så är man. Punkt slut.
Citera
2009-02-18, 05:49
Medlem
Questionmarks avatar
Jag har flertalet gånger sett rasister med "fel" ras.
En kille som jag kände förut var inbiten rasist/nazist liksom hela hans familj.
Ett tag började han att dejta kommunister, negresser m.m.
De flesta är inte så seriösa med sina åsikter så undantag görs för "ordentliga" av annan ras. Jag gillar absolut inte albaner och hade aldrig skaffat mig en albansk flickvän. MEN hade jag träffat en snygg albansk brud som verkar ha mer i skallen än sina landsmän så hade jag kunnat ha sex med henne. Bara för att knulla henne bokstavligt talat.
Citera
2009-02-18, 08:08
Medlem
Orliks avatar
Det här är så bogus, klart som fan en "rasist/nazist" skulle vilja vara med en snygg utländsk tjej framför en svenska på 93kg som ser ut som brynhilda.

Jag är född i sverige men en utländsk förälder *gissa morsan eller farsan* jag har bara varit tillsammans med svenska tjejer fast det finns snygga utländska tjejer. En teori Svenska tjejer söker sig till utländska för att dem har bollar och attityd, "utländska" killar tex jag, fast jag är född i sverige söker sig till svenska tjejer för att slippa den attyd som många invandrartjejer har?

vad tror ni?

kanske fel forum... puss
Citera
2009-02-18, 11:13
Medlem
Förstår inte. Rasister gillar inte folk av andra raser (i dagens betydelse), så varför skulle dom gilla kvinnor av annan ras? Låter väldigt konstigt.
Citera
2009-02-18, 11:35
Medlem
CronoSs avatar
Intresserade av att våldta och slå ihjäl dom då.
Citera
2009-02-18, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CronoS
Intresserade av att våldta och slå ihjäl dom då.

Varför skulle en rasist vilja ha sex med en av annan ras?
Citera
2009-02-18, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Förstår inte. Rasister gillar inte folk av andra raser (i dagens betydelse), så varför skulle dom gilla kvinnor av annan ras? Låter väldigt konstigt.

Det är därför tråden startades, då det de facto finns åtskilliga exempel från verkliga livet där detta fenomen försigår. Många muslimska extremister som hatar vita kristna skulle aldrig låta sina döttrar vara ihop med vita kristna, men själva har de nuppat vita brudar, det visar sig vara ok.

Sen har vi det andra exemplet där vita rassar och nassar har haft förhållanden med icke vita kvinnor.

Hur kommer det sig?
Citera
2009-02-18, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenakompis
Sen har vi det andra exemplet där vita rassar och nassar har haft förhållanden med icke vita kvinnor.

Hur kommer det sig?

Menar du innan eller under tiden de varit rasister? För jag tror inte de varit politiskt övertygade om de rasblandar med någon annan.
Citera
2009-02-18, 15:19
Medlem
Audacias avatar
Nu kanske jag är ute och cyklar, men måste en rasist prompt hata andra raser, eller folk från andra raser?
Kan det inte vara så att han/hon bara är mån om sin egen ras, och inte anser att folk från olika raser skall ingå i något form av sexuellt förhållande för att inte bland raserna? Men att han/hon egentligen inte behöver ha något emot personen från den andra rasen.
Citera
2009-02-18, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Nu kanske jag är ute och cyklar, men måste en rasist prompt hata andra raser, eller folk från andra raser?
Kan det inte vara så att han/hon bara är mån om sin egen ras, och inte anser att folk från olika raser skall ingå i något form av sexuellt förhållande för att inte bland raserna? Men att han/hon egentligen inte behöver ha något emot personen från den andra rasen.

Om jag inte har fel så var en rasist från början en person som var mån om jordens olika raser (oftast sin egen då). Men i dagsläget använder man ju ordet rasist om en person (oftast en vit sådan, beror också på konflikter som sedan speglas i media) som hatar andra raser.
Citera
2009-02-18, 16:19
Medlem
503s avatar
ot raderat.
daniel_krantz tilldelas en tillsägelse.

/mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto