Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2009-02-19, 00:30
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dvärgen
Jasså? Aldrig vågat testa dem, kanske dags då?

Gör du det!
Citera
2009-02-19, 15:29
Medlem
von_Ss avatar
Undvik OLW:s nya Chili cheez doodles. Smakar ingenting. Jag menar inte de där hårda i små påsar. Crunchy eller vad de heter. De är gudomliga. De jag syftar på är i samma påse som vanliga OLW fast det är chilifrukter på påsen.
Citera
2009-02-20, 16:54
Medlem
Är inget stort ostbåge-fan, men jag vet vad du menar med OLW i jämförelse med andra märken. Det är alltid en lika stor besvikelse när det bjuds på jordnötsringar och man glad i hågen stoppar in en näve i käften, bara för att upptäcka att det inte är OLW utan Esterellas papperssmakande och käftuttorkande ringar...
Citera
2009-02-23, 10:48
Medlem
Dvärgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banjo-Lasse
Är inget stort ostbåge-fan, men jag vet vad du menar med OLW i jämförelse med andra märken. Det är alltid en lika stor besvikelse när det bjuds på jordnötsringar och man glad i hågen stoppar in en näve i käften, bara för att upptäcka att det inte är OLW utan Esterellas papperssmakande och käftuttorkande ringar...

Förföljer du mig?
Citera
2009-02-26, 11:52
Medlem
Knasibass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
Aha... fan också! Vilka idioter
Nu har jag förlåtit OLW! Köpte nämligen Cheez Cruncherz igår, jävlar vad goda de var
Citera
2009-02-26, 11:54
Medlem
Carl Serungs avatar
OLW ostbågar smakar inte alls som dom gjorde innan. Inte samma starka ostsmak, smakar mest...frigolit??. Vad har hänt?
Citera
2009-02-26, 13:37
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
OLW ostbågar smakar inte alls som dom gjorde innan. Inte samma starka ostsmak, smakar mest...frigolit??. Vad har hänt?

Ingenting har hänt, jag mailade faktiskt OLW just pga detta och dom har aldrig bytt eller ändrat receptet, så dom ska smaka som dom alltid gjort.
Citera
2009-02-26, 13:41
Medlem
man_över_bords avatar
Citat:
Det kanske är solrosoljan? OLW kör ju enbart med den nuförtiden.

~mand
Citera
2009-02-26, 14:25
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord
Det kanske är solrosoljan? OLW kör ju enbart med den nuförtiden.

~mand

Det kan det vara, för dom har inte alls samma ostsmak längre.. Jag tror OLW mörkar nåt..
Citera
2009-02-26, 14:29
Medlem
man_över_bords avatar
Citat:
Det kan det vara, för dom har inte alls samma ostsmak längre.. Jag tror OLW mörkar nåt..
Solrosoljan ska ju göra snacksen "nyttiga"...i själva verket så innehåller den oljan mera onyttigheter än föregångaren.

~mand
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in