Jag har nu en piratkopierad version av MS Windows XP Pro SP3 svensk version och har nu köpt en laglig kopia av win xp pro sp3 engelsk version och vill utan att formattera om datorn eller installera om windows använda mig av denna licensen.
Finns de någon chans till de eller måste jag installera om allting ?
Hur går man tillväga isf är de nån som vet ?
Du har inte försökt att söka, jag hörde om en sida. www.flashback.org heter dom minns jag nog, dom hade en förträfflig sökfunktion. Och där vettu, fanns det 1000 trådar om det ämnet du pratar om.
Du har inte försökt att söka, jag hörde om en sida. www.flashback.org heter dom minns jag nog, dom hade en förträfflig sökfunktion. Och där vettu, fanns det 1000 trådar om det ämnet du pratar om.
Om du är så jävla duktigt kanske du kunde länka direkt till en bra tråd.
Jag har nu en piratkopierad version av MS Windows XP Pro SP3 svensk version och har nu köpt en laglig kopia av win xp pro sp3 engelsk version och vill utan att formattera om datorn eller installera om windows använda mig av denna licensen.
Finns de någon chans till de eller måste jag installera om allting ?
Hur går man tillväga isf är de nån som vet ?
Dom länkarna du gav handlar om att installera sp3 på en piratkopierad windows. Du har missförstått min fråga.
Jag har windows xp pro sp3 svensk installerad som är en piratkopia.
Jag har köpt en ORGINAL licens till windows xp pro sp3 och vill byta ut min licens på min nuvarande piratkopia till en orginallicens. Jag undrar hur man gör de utan att formattera om, om de fungerar och om de spelar ngn roll om det är svensk / engelsk. för min orginallicens är till en engelsk version av win xp
Jag har windows xp pro sp3 svensk installerad som är en piratkopia. Jag har köpt en ORGINAL licens till windows xp pro sp3 och vill byta ut min licens på min nuvarande piratkopia till en orginallicens.
Din ärliga nyckel funkar bara för en Engelsk version av XP. Du kan inte få in den på din Svenska version. Enklaste sättet är nog att köra "Files and Settings Transfer Wizard" och lägga över på ett annat media och sen installera XP från scratch och lägga tebax dina data. Är du rädd om dina data, installera på en ny hårddisk och låt din gamla XP-installation vara datadisk.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!