Jag har läst att man kan bli blåst av just den sidan. Vissa får vad dom beställer, andra inte..
Det finns pålitligare sidor, men de kräver oftast recept på diazepam'en iaf, bentazopam (eller hur det nu stavas) tycks säljas receptfritt överallt.. Limovane (imovane) ät också receptfritt i de flesta länder..
Sånt som är receptfritt bör nog inte vålla några problem. Skulle dom neka att skicka dig det så kan du ju, rent teoretiskt, anmäla dem.. Jag tvivlar starkt på att de känner till vad som är receptbelagt i just vårt land och därmed drar de sig nog för att blåsa dig.. Vad skulle de tjäna på det?
Men att beställa valium från eu-länder är nog inget jag skulle göra.
borde ju vara säkrare att beställa från eu-land än från USA i alla fall, tullarna är väl dubbelt så sugna på att plocka upp paketet som kommer över atlanten?
Det är ju lockande att pröva och lägga en order på psyweb, dom har xanax Är det nån som har prövat dem, sidan ser inte speciellt bra ut och på nåt sätt så känns den lite oseriös, men men....
Ja, att beställa från andra länder än de som tillhör unionen är nog jävligt riskabelt..
Allt som går som brev inom eu är tull-fritt (allt under 2kg), men jag har aldrig vågat beställa något från internationella avsändare.
Enligt vad jag kunnat läsa mig till så tullas allt, även brev. Även om det i praktiken är omöjligt att tullan hinner kolla allt så är ju risken betydligt större.
Bäst vore ju att finna ett Eu-land där valium är receptfritt, om det nu finns något sådant land.
Tycker det verkar rätt osäkert det där. Hela den där branschen tycks tjäna sina pengar att blåsa folk emellanåt. Vad jag förstått så skickar de grejor ibland, men "tappar" en och annan beställning ibland (men behåller pengarna) - dock bara ibland, för att de positiva recensionerna av just DET apoteket skall vara övervägande på olika drogforum.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!