2009-02-14, 19:25
Medlem
Cassandraas avatar
Fler som upplever detta? Har Alu-modellen, uyförsig enbart med 2 gig minne, men kollar man i aktivetshanteraren så använder jag med alla de program jag använder ofast tillsammsn med unrarx cirka 1,5 gig minne...Men när jag packar upp i programmet går det knappt att använda datorn bitvis, finns det andra program som kan vara av alternativ och som är lika bra? Även upppackningen blir liite segare, men programmet håller bra rent tidsmässigt!

Tips av program?
Citera
2009-02-14, 19:31
Medlem
mega_techs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cassandraa
Fler som upplever detta? Har Alu-modellen, uyförsig enbart med 2 gig minne, men kollar man i aktivetshanteraren så använder jag med alla de program jag använder ofast tillsammsn med unrarx cirka 1,5 gig minne...Men när jag packar upp i programmet går det knappt att använda datorn bitvis, finns det andra program som kan vara av alternativ och som är lika bra? Även upppackningen blir liite segare, men programmet håller bra rent tidsmässigt!

Tips av program?
Det kräver mycket av datorn för och packa upp. Så klart den blir seg.
Citera
2009-02-14, 20:46
Medlem
kadabas avatar
du kan testa rarexpander eller stuffit. vet ej om det blir någon skillnad, för precis som personen ovan menar så drar det ju rätt mycket kraft. det är ju tur att man har annat för sig på dagarna än att bara packa upp filer..
Citera
2009-02-14, 20:57
Medlem
slrslrs avatar
Unarchiver bara!
Citera
2009-02-14, 23:16
Medlem
smurfehs avatar
Använder unrarx, har aldrig stött på något liknande, också mb alu 2.0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera