• 5
  • 6
2003-09-18, 07:30
Bannlyst
Inte alls. Jag har inte röjt din identitet. Jag talade om att jag talat med prefekten om reglerna, vilket jag är i min fulla rätt till. Egendomligt nog har mitt hotmailkonto stängts av efter att jag sände ett mail till prefekten. Inget hotfullt el olagligt bara en ny uppmaning att kolla mina uppgifter. Han sade att det är förbjudet med allt annat användande privat än att sända mail. Jag utgår från att en så högt utbildad jurist är ärlig, men det var kanske naivt. Vad jag skrivit om honom är inget "uthängande" utan bara fakta om mitt samtal med honom och hans svar på mina frågor. Du har provocerat mig i >1 månad på mina känsligaste punkter. Jag har kämpat för att själv komma tillbaka till studierna efter en lång period av utbrändhet, men känt att det inte gick. Naivt nog trodde jag på sympati, men du skall istället snacka din djävla dynga om 34-åriga adliga företagsledare och dina "krav" på vilka män som är värdiga din gunst. Jag var engång ett ämne till att bli en sådan man. Fullt medveten om detta hånar du mig och Gerra är löjlig nog att spela din beskyddare, för att han tror sig bli "belönad". Han vet inte mycket om livet. Skall du sluta nu?
Citera
2003-09-18, 09:25
Bannlyst
ah, jag har lösningen : Jag tror nux och laura är samma person!!
Citera
2003-09-18, 09:30
Medlem
Killroys avatar
Det är en tanke som kommer att hålla mig vaken på nätterna .
Citera
2003-09-18, 13:57
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
ah, jag har lösningen : Jag tror nux och laura är samma person!!

Vad är det som får dig att tro det? eller skojar du bara?
Citera
2003-09-18, 13:58
Medlem
hellshits avatar
Det har blivt ett förbannat jävla skitämne det här jävla bråket!
De vanliga diskutionerna tar ju skada, och antalet blir mindre!

Skärpning!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in