2003-09-16, 23:43
Bannlyst
Hejsan!

Har idag märkt/hittat ett par gamla konton som jag reggat vid tillfällen då jag glömt lösenord. Tänkte "hjälpa till" att rensa bort mina gamla användare nu när jag har hittat alla lösenord och login. Men jag hittar ju inte vart man kan göra det?! Har letat i säkert 30 minuter nu men hittar ingenstans där man kan avsluta sitt konto. Hur och vart gör man det? Vill ta bort mina mindre använda konton bara. Tack och hej!
Citera
2003-09-16, 23:49
Medlem
det e bara Admin som kan ta bort konton så skicka han ett PM med konto namnen o lösen till kontot så fixar han det.
Citera
2003-09-17, 20:04
Medlem
Germanias avatar
Om du nu har en massa användare, varför då skapa en helt ny för det här inlägget? Skit i de gamla kontona och gå vidare, snälla.
Citera
2003-09-17, 22:22
Medlem
Killroys avatar
Kolla på datumet. Han använde ett av de gamla kontona.
Citera
2003-09-17, 23:32
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killroy
Kolla på datumet. Han använde ett av de gamla kontona.
*ASG*
Det verkade ju som om dom där gamla kontona nu kom väl till pass iallafall, så varför ta bort dom?

Nej, men seriöst!
Det är nog ingen idé att skriva till admin om detta, låt dem bara vara kvar!
Det är knappt att vi mods får svar från våran hårt arbetande administratör så att han skulle sätta sig och SQL knacka för att bli av med ett par konton som inte alls sänker hastigheten på forumet tror jag ärligt inte han gör!

Men du kan ju alltid försöka få tag på den rackarn!

Believe me, I'ts hard!
Citera
2003-09-17, 23:37
Medlem
hehe tell me about it oGGo. tar några dar innan man får svar på sin PM men det e lungt för mig. han har mycket att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in