Flashback bygger pepparkakshus!
2009-02-13, 12:29
Medlem
Carlozs avatar
Ja, det är många som använder sig av detta när dem ska pimpa om datorerna till Mac-Look. Så därför startar jag en tråd där man kan samla allt som rör sig om detta. Jag har en fråga redan nu:

Fungerar OS X FlyAkite på Windows XP Proffessional SP 3 ?
Citera
2009-02-13, 12:41
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carloz
Ja, det är många som använder sig av detta när dem ska pimpa om datorerna till Mac-Look. Så därför startar jag en tråd där man kan samla allt som rör sig om detta. Jag har en fråga redan nu:

Fungerar OS X FlyAkite på Windows XP Proffessional SP 3 ?

Ja, men det programmet är imo rent ut sagt bara skit. Sen så tror jag att det redan finns en tråd om detta.
Citera
2009-02-13, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nait
Ja, men det programmet är imo rent ut sagt bara skit. Sen så tror jag att det redan finns en tråd om detta.
Varför är det skit?
Citera
2009-02-13, 12:54
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Varför är det skit?

Sist jag prövade det så var det fult, fullt av buggar, tog bort viktiga systemfiler och det slöade ner datorn rejält.
Citera
2009-02-13, 13:15
Medlem
Carlozs avatar
Citat:
Sist jag prövade det så var det fult, fullt av buggar, tog bort viktiga systemfiler och det slöade ner datorn rejält.

okok, jag sökte lite snabbt och fann ingen samlingstråd. Bara en problem tråd, så kände att en ny fräsch kunde få se dagens ljus. Dock undrar jag, har du något bättre förslag för en som sitter på SP 3 och vill ha " Mac -Look " ?
Citera
2009-02-13, 13:50
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carloz
okok, jag sökte lite snabbt och fann ingen samlingstråd. Bara en problem tråd, så kände att en ny fräsch kunde få se dagens ljus. Dock undrar jag, har du något bättre förslag för en som sitter på SP 3 och vill ha " Mac -Look " ?

Installera mac osx86 på datorn eller släng in linux så får du så likt mac som möjligt.
Citera
2009-02-13, 14:31
Medlem
Carlozs avatar
Citat:
Installera mac osx86 på datorn eller släng in linux så får du så likt mac som möjligt.

Jo, men det enda jag ser som är bra med Linux & mac är det vackra gränssnittet och det virus fria systemet, är mycket nöjd med min XP sp 3 som passar mina funktioner utmärkt

edit:

Dock gillar jag inte windows gränssnittet, som ni säkert förstår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in